سقوط ایرباس روسی؛ گردشگران شرم الشیخ را ترک می کنند

سقوط ایرباس روسی؛ گردشگران شرم الشیخ را ترک می کنند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

هزاران گردشگر اروپایی بدنبال سقوط ایرباس روسی در صحرای سینای مصر که مرگ تمامی ۲۲۴ سرنشین آن را در پی داشت، سواحل گرم و آفتابی شرم الشیخ مصر را ترک می

آگهی

هزاران گردشگر اروپایی بدنبال سقوط ایرباس روسی در صحرای سینای مصر که مرگ تمامی ۲۲۴ سرنشین آن را در پی داشت، سواحل گرم و آفتابی شرم الشیخ مصر را ترک می کنند.

مصر بر تدابیر امنیتی در فرودگاه های خود افزوده است و به گفته یکی از مقامات این کشور برخی از هتل ها در شرم الشیخ برای جذب گردشگر به مشتریانشان تا ۶۰ درصد تخفیف می دهند تا صنعت توریسم در این منطقه وارد رکود نشود.

آنچه خطوط هواپیمایی و چند کشور کشور اروپایی خصوص روسیه و بریتانیا را به توقف پروازها به شرم الشیخ واداشته احتمال سقوط این هواپیمای مسافربری بر اثر حمله ای تروریستی است.

برخی از مقامات امنیتی آمریکا و بریتانیا و نیز کارشناسان اروپایی و فرانسوی اگرچه نه با صراحت تمام اما تلویحا کار گذاشته شدن بمب و احتمال وقوع انفجار در داخل هواپیما را دلیل سقوط آن عنوان کرده اند.

قاهره و مسکو می گویند تا بررسی دقیق داده های جعبه های سیاه هواپیما و پایان یافتن تحقیقات و قطعی شدن دلیل سقوط باید از گمانی زنی پرهیز شود.

ولایت سینا، شاخه داعش در مصر مسئولیت ساقط کردن این هواپیما را برعهده گرفته و اعلام کرده است موظف به فاش کردن روش خود نیست.

محمد شیخ ابراهیم، خبرنگار یورونیوز از فرودگاه شرم الشیخ می گوید:«گردشگران خاک مصر را ترک می کنند اما گردشگران همچون بخش توریسم مصر امیدوارند به مصر بازگردند، بازگشتی که منوط به تضمین های امنیتی و تحولات سیاسی در روزهای پیش رو است.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزاران گردشگر شرم الشیخ مصر را با 'بی میلی' ترک می کنند

شرم الشیخ، مقصد گردشگران اروپایی متاثر از سقوط هواپیمای روسی

بتن‌ریزی در چهارمین محور نیروگاه هسته‌ای الضبعه مصر با حضور ویدیویی پوتین