تعلیق فعالیت مرکز مبارزه با دوپینگ مسکو

تعلیق فعالیت مرکز مبارزه با دوپینگ مسکو
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فدراسیون دو ومیدانی روسیه اتهام های وارده مبنی بر دوپینگ ورزشکاران این کشور را رد کرد. این درحالیست که فعالیت مرکز مبارزه با دوپینگ مسکو از سوی

آگهی

فدراسیون دو ومیدانی روسیه اتهام های وارده مبنی بر دوپینگ ورزشکاران این کشور را رد کرد. این درحالیست که فعالیت مرکز مبارزه با دوپینگ مسکو از سوی فدراسیون جهانی دو ومیدانی به حالت تعلیق درآمده است.

پیشتر سخنگوی رئیس جمهوری روسیه نیز ضمن رد این اتهامات گفته بود که شواهدی برای اثبات آنها وجود ندارد. کمیسیون مستقل مبارزه به دوپینگ در گزارشی از آگاهی دولت روسیه در جریان دوپینگ ورزشکاران این کشور خبر داده است.

همزمان کمیته بین المللی المپیک فعالیت لامین دیاک، رئیس سابق اتحادیه بین المللی فدراسیون های دو و میدانی و عضو کمیته بین المللی المپیک را نیز به اتهام پنهان کاری و فساد مالی به حالت تعلیق درآرود.

کمیسیون مستقل مبارزه با دوپینگ همچنین از فدراسیون جهانی دو و میدانی خواسته است تا ورزشکاران روس را از حضور در مسابقات جهانی از جمله المپیک ریو در سال ۲۰۱۶ محروم کند. استرالیا و بریتانیا از این درخواست حمایت کرده اند.

بر اساس گزارش ها، آزمایشگاه ضد دوپینگ روسیه، بیش از هزار نمونه آزمایشگاهی ورزشکاران این کشور را برای جلوگیری از تجدید این آزمایش ها توسط سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ از بین برده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

همکاران تجاری فدراسیون دو و میدانی روسیه تحت فشار قرار دارند

کرملین: گزارش ها درباره آگاهی دولت از دوپینگ ورزشکاران "بی اساس" است

رسوایی دوپینگ ممکن است به حذف روسیه از المپیک ریو منجر شود