ترامپ خواهان ایجاد دیوار در مرز آمریکا و مکزیک و اخراج تمام مهاجران غیرقانونی شد

ترامپ خواهان ایجاد دیوار در مرز آمریکا و مکزیک و اخراج تمام مهاجران غیرقانونی شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، سه شنبه شب برای چهارمین بار بر سر مسائل اقتصادی، مهاجرت و همچنین بحران سوریه، مناظره

آگهی

نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، سه شنبه شب برای چهارمین بار بر سر مسائل اقتصادی، مهاجرت و همچنین بحران سوریه، مناظره کردند.

در این مناظره، دونالد ترامپ، بر اخراج مهاجران غیرقانونی و ساخت دیوار در مرز آمریکا با مکزیک تاکید کرد و گفت: “ما یک کشور قانونمدار هستیم و به مرز نیاز داریم. اگر به موفقیت ساخت دیوار شک دارید باید آن را از اسرائیل بپرسید. باور کنید اگر این کار به درستی صورت گیرد، حتما موثر خواهد بود.”

جب بوش، برادر رییس جمهور سابق آمریکا هم ضمن غیرممکن خواندن بازگرداندن دوازده میلیون مهاجر به کشورشان گفت: “این کار بدان معنی است که پانصد هزار نفر را در ماه به کشورهایشان بازگردانیم. این کار غیرممکن است و بر خلاف ارزشهای آمریکا است. مناظره بر سر این موضوع پیام محکمی به تیم مبارزات انتخاباتی کلینتون خواهد فرستاد.”

جب بوش ضمن تقبیح حمایت دونالد ترامپ از ولادیمیر پوتین در جنگ علیه داعش در سوریه خواهان ایجاد منطقه پرواز ممنوع در این کشور شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مرگ فوتبالیست آمریکایی فرصتی برای سیاست ضدمهاجرتی ترامپ

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟