پاریسی ها به قربانیان حملات مرگبار اخیر ادای احترام کردند

پاریسی ها به قربانیان حملات مرگبار اخیر ادای احترام کردند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

یک روز پس از حملات مرگبار در پاریس٬ برخی از شهروندان پایتخت با تجمع در برخی نقاط برای قربانیان این حادثه ادای احترام کردند. آنها فارغ از باورهایشان

آگهی

یک روز پس از حملات مرگبار در پاریس٬ برخی از شهروندان پایتخت با تجمع در برخی نقاط برای قربانیان این حادثه ادای احترام کردند.

آنها فارغ از باورهایشان اینجا در برابر این رستوران٬ یکی از نقاط مورد حمله مهاجمان حضور یافتند تا به یک زبان اقدامات تروریستی صورت گرفته را محکوم کنند.

یکی از حاضران که مسلمان است گفت: «من مسلمانم و برائت خود را از آنهایی که این حملات را انجام داده اند اعلام می کنم. صد در صد اطمینان دارم که آنها مسلمان نیستند. آنها کسانی هستند که جور دیگری فکر می کنند.»

دیگر شهروند پاریسی افزود: «ما دوباره با دوستانمان جمع می شویم. در مقابل تالار باتکلان هم تجمع می کنیم. برای من خیلی مهم بود که صبح امروز اینجا باشم. برای اینکه هجده نفراینجا کشته شدند. امیدوارم که تظاهرات گسترده ای برگزاری کنیم همانطور که برای حادثه شارلی ابدو انجام دادیم. باید نشان دهیم که قوی هستیم و این موضوع را در رسانه ها هم باید منعکس کنیم.»

به رغم آنکه دولت فرانسه برگزاری هر نوع تجمع و تظاهراتی را موقتا ممنوع اعلام کرده شهروندان این کشور آماده اند تا همبستگی خود را با خانواده های قربانیان نشان دهند.

گریگوری لوری٬ خبرنگار یورونیوز در پاریس می گوید: «فرانسوی ها هریک در شهرهایشان به شیوه ای همبستگی خود را نشان می دهند؛ برخی با نثار گل٬ برخی با حضور در این تجمعات٬ و برخی هم آنطور که اینجا دیده می شود آمده اند تا با اهدای خون به زخمی های این حادثه مرگبار کمک کنند.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قوانین عجیب فرانسه؛ از ممنوعیت برهنگی در خانه تا مخالفت والدین با ازدواج فرزندان

تنها راهی که دشمنان ناپلئون می‌توانستند او را شکست دهند چه بود؟

آثار هنرمندان گمنام و سرشناس ایرانی در نمایشگاه «بنیاد فرح پهلوی» در پاریس