اتومبیل های «اسپکتر» به کلکسیون خوردوهای نفیس جیمز باند افزوده شد

اتومبیل های «اسپکتر» به کلکسیون خوردوهای نفیس جیمز باند افزوده شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

اتومبیل نفیس همواره بخشی از دنیای شگفت انگیز جیمز باند بوده است. اتومبیل های «اسپکتر»، تازه ترین فیلم جیمز باند اکنون به این کلکسیون دیدنی افزده شده

آگهی

اتومبیل نفیس همواره بخشی از دنیای شگفت انگیز جیمز باند بوده است. اتومبیل های «اسپکتر»، تازه ترین فیلم جیمز باند اکنون به این کلکسیون دیدنی افزده شده اند. نمایشگاه «باند در حرکت» با تمام اتومبیل های اصلی مامور دو صفر هفت، در لندن در نمایش است. نمایشگاه شامل آستین مارتین DB10 و رولز رویس قدیمی مدل فرانتس اوبرهاوس و همچنین اتومبیل جگوار آقای هیکس، دشمن جمیز باند در بیست و چهارمین فیلم این مجموعه است.

جاناتان سندز، موسس و مدیر عامل موزه اتومبیل لندن با اشاره به خودروهای جیمز باند می گوید: «اینها ستاره های فیلم هستند. از اولین فیلم باند به نام دکتر نه با شرکت شون کانری و تعقیب گریز اتومبیل ها در لبه صخره شروع شد. از همانوقت این اتومبیل ها و این صحنه ها همیشه یکی از عناصر اصلی و مهم جیمز باند بوده اند.»

جانا تان سندز با اشاره به جگوار نارنجی متعلق به دشمن جیمز باند در «اسپکتر»می گوید: «به آن عنوان خودروی هیولا داده اند. واقعا بزرگ است. ممکن است مردم از دیدن بخش های صدمه دیده آن ناراحت شوند زیرا انتظار دیدن اتومبیل نمایشگاهی را دارند. ولی جالب است که همه عناصر صحنه های تعقیب در خیابان های رم را در خودش دارد.»

نمایشگاه «باند در حرکت» شامل مدل های مینیاتور، فیلمنامه مصور و اتومبیل های اصلی از هیجدهم نوامبر در کاونت گاردن لندن افتتاح شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟