تایسون فیوری قهرمان سنگین وزن جهان در ورزش بوکس شد

تایسون فیوری قهرمان سنگین وزن جهان در ورزش بوکس شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

تایسون فیوری، مشت زن ۲۷ ساله سنگین وزن بریتانیایی توانست عصر شنبه ۲۸ نوامبر با شکست دادن حریف اوکراینی اش ولادیمير کليچکو، عنوان قهرمانی جهان را در

آگهی

تایسون فیوری، مشت زن ۲۷ ساله سنگین وزن بریتانیایی توانست عصر شنبه ۲۸ نوامبر با شکست دادن حریف اوکراینی اش ولادیمير کليچکو، عنوان قهرمانی جهان را در ورزش بوکس به دست آورد.

در این مسابقه که در رینگ بوکس شهر دوسلدروف آلمان و با حضور ۵۵ هزار تماشاگر برگزار شد، تایسون فیوری با قدرت تمام مقابل حریف ۳۹ ساله اش ظاهر شد و توانست با کسب رای قاطع داوران، کمربند «دبلیو بی ای»، «دبیلیو بی او»، و «آی بی اف» را به دست آورد.

تایسون فیوری پس از مسابقه گفت: «من مشت زن جوان و سریعی هستم به همین دلیل باید به ولادیمیر تبریک گفت زیرا امشب او چند ضربه اساسی به من زد. امشب تنها شب او نبود بلکه شب من نیز بود. خدا امشب به من پیروزی را عطا کرد و امیدوارم که بتوانم از این عنوان قهرمانی در آینده دفاع کنم و اگر بتوانم تنها یک چیز بگویم این است که اگر نیمی از افتخارات ولادیمیر کلیچکو را به دست بیاورم، بسیار خوشحال خواهم شد.»

ولادیمير کليچکو که این مسابقه را با جراحتی روی ابرو به پایان رساند در این شب پس از یازده سال، مغلوب رینگ بوکس را ترک کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بوکس سنگین‌وزن جهان؛ تایسون فیوری با شکست دیلیان وایت از کمربند قهرمانی خود دفاع کرد

گزارش تصویری: پیروزی آنتونی جاشوا بر جوزف پارکر در کاردیف

فرانتس بکن بائر، قیصر فوتبال آلمان در ۷۸ سالگی درگذشت