فعالان محیط زیستی در پاریس به دنبال آگاهی بخشی درباره تغییرات اقلیمی

فعالان محیط زیستی در پاریس به دنبال آگاهی بخشی درباره تغییرات اقلیمی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در شرایطی که نمایندگان دولتها در حال رایزنی برای پیدا کردن راه حلی برای مقابله با مشکل تغییرات اقلیمی هستند، فعالان محیط زیست که اقدامات دولتها را در

آگهی

در شرایطی که نمایندگان دولتها در حال رایزنی برای پیدا کردن راه حلی برای مقابله با مشکل تغییرات اقلیمی هستند، فعالان محیط زیست که اقدامات دولتها را در این زمینه ناکافی می دانند با تجمع در پاریس اعتراض خود را نشان می دهند.

گزارشگر یورونیوز در میان شماری از فعالان محیط زیستی که در اطراف محل برگزاری نشست تجمع کرده اند حاضر شد و با آنها صحبت کرد.

جزایر مارشال واقع در اقیانوس آرام یکی از مناطقی است که بیم آن می رود بر اثر تغییرات گسترده اقلیمی به زیر آب فرو رود.

میلان لوئک، از جزایر مارشال می گوید: «این فقط موضوع محیط زیستی نیست بلکه یک موضوع انسانی است. این مساله بر زندگی همه اثر می گذارد. اما ما نسبت به حل آن ثابت قدم تر هستیم. چرا که در خط مقدم قرار داریم. ما این مساله را هر روز لمس می کنیم. به همین دلیل به اینجا آمده ایم.»

جزایر کوک که بین نیو زیلند و ایالت هاوایی آمریکا واقع شده است از جمله دیگر مناطق پرخطر در نتیجه تغییرات اقلیمی محسوب می شود. نماینده این منطقه می گوید: «من یکی از اعضای گروه هایی هستم که به دنبال ایجاد آگاهی درمورد این مساله ایم. ما می خواهیم بگوییم که برای حل مساله تغییرات اقلیمی باید از مناطق ساحلی دوری کنیم.»

به گفته دانشمندان میزان کنونی تولید دی اکسید کربن اهداف تعیین شده برای مقابله با گرمایش زمین را تامین می کند اما این امکان وجود دارد که این روند تا سی سال دیگر از بین برود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رئیس امور بشردوستانه اتحادیه اروپا: اسرائیل مدرکی برای حمایت از ادعاهایش علیه اونروا ارائه نکرده است

پلیس فرانسه ۸ کنشگر محیط زیست را که وارد یک کارخانه مواد شیمیایی شده بودند بازداشت کرد

مردم غزه از قحطی و گرسنگی به خوراک دام روی آورده‌اند