نگاهی به تازه ترین فیلم های داستانی به بهانه جشن کریسمس

نگاهی به تازه ترین فیلم های داستانی به بهانه جشن کریسمس
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

هر سال در آستانه جشن کریسمس و سال نوی میلادی٬ هالیوود یک رشته فیلم های داستانی به بازار ارائه می کند که همگی مضامین و داستان هایی حول محور جشن های

آگهی

هر سال در آستانه جشن کریسمس و سال نوی میلادی٬ هالیوود یک رشته فیلم های داستانی به بازار ارائه می کند که همگی مضامین و داستان هایی حول محور جشن های پایان سال دارند. فیلم Love the Cooper از آن جمله است. یک کمدی سرگرم کننده که ماجرای خانواده «کوپر» است در دوران تعطیلات کریسمس، یعنی زمانی که حضور ناگهانی عده ای مهمان ناخوانده روند معمول مراسم جشن شان را بر هم می زند.

جان گودمن از جمله هنرپیشگان این فیلم می گوید: «هر کسی برای جشن کریسمس و دیدار با اعضای خانواده دور و نزدیک انتظاراتی دارد و برای آن برنامه ریزی می کند. اما شخصیت های این فیلم هر کدام علایق و تمایلات متفاوتی دارند و نمی توانند اولویت بندی کنند.»

فیلم The Night Before هم نمونه دیگری از این نوع کمدی های شب کریسمس است. داستان فیلم از این قرار است که سه رفیق شفیق تصمیم می گیرند پیش از اینکه سرنوشت را بپذیرند و دل به زندگی خانوادگی بدهند٬ آخرین شب کریسمس مجردی شان را با هم جشن بگیرند.

ست روگن٬ بازیگر کانادایی که در شب نخستین نمایش این فیلم در لس آنجلس حاضر شده بود به طنز رو به خبرنگاران گفت: «هدف مان ساختن یک فیلم واقعا کریسمسی بود. یک چیزی مثل فیلم Bad Santa که خیلی خوب بود. فیلم ما فیلم مزخرفی نیست.»

سرآخر نگاهی داریم به فیلم Krampus ساخته مایکل دوگرتی٬ فیلمساز آمریکایی. «کرامپوس» در ژانر کمدی ترسناک است که ماجرای پسر بچه ای را به تصویر می کشد که دیگر جادوی جشن کریسمس را باور ندارد. مساله ای که خشم اهریمن کریسمس٬ کرامپوس٬ را بر می انگیزد و جنجالی در خانه به پا می کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد