در خبرها آمده بود...

در خبرها آمده بود...
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی

آگهی

هر جمعه، خبرنگاران زبانهای مختلف یورونیوز، سوژه هایی را از گوشه و کنار جهان برای شما انتخاب می کنند که معمولا در سرخط خبرهای رسانه های بین المللی منعکس نشده اند.

وای-فای مجانی در قبرستانهای مسکو
شهرداری مسکو اعلام کرد از سال جدید میلادی سه قبرستان اصلی پایتخت روسیه جهت دسترسی آسان به اینترنت به وای-فای تجهیز می شوند. شهرداری مسکو اشاره ای به خفتگان ابدی قبرستان ها در این خصوص نکرده است. ظاهرا هدف از این ارائه سرویس مجانی وای-فای جذب گردشگران به قبرستانهایی است که نمادها و آثاری از تاریخ و پیشینه روسیه را در خود جای داده اند.

هیتلر در میان لباس های زیر زنانه!
وقتی در یک فروشگاه لباس زیر زنانۀ آنلاین دنبال کرستی برای خرید می گردید آخرین چیزی که انتظار دارید در چنین وب سایتی ببینید تصویری از آدولف هیتلر و کتاب «نبرد من» است. این دقیقا اتفاقی بود که برای سیلوی متکالف و وقتی روی داد که وی در وب سایت SimplyBe دنبال لباس زیر مورد علاقه خود می گشت. عکس هیتلر به اشتباه و بطور تصادفی در وب سایت قرار داه شده بوده است.

Oops! Simply Be website replaces picture of bra with Hitler’s Mein Kampf
https://t.co/fOcLGGVlNipic.twitter.com/UsuQAkISIB

— Metro (@MetroUK) diciembre 7, 2015

Clothes shop confused picture of Hitler's book and a black BRA in online advert https://t.co/wamQoLOzjlpic.twitter.com/OgG3hGHKlq

— Daily Mirror (@DailyMirror) diciembre 7, 2015

حامیان حیوانات، برهنه و خونین در بارسلون
حدود ۲۰۰ نفر از حامیان حیوانات که مخالف استفاده از پوست حیوانات در لوازم و محصولات تولیدی هستند با ایده جدیدی به خیابان ها آمدند. آنان در بارسلون اسپانیا، لباس های خود را کندند و تن برهنه خود را به خون مصنوعی آغشته کردند. پیام یکی از این فعالان این بود:«بدن حیوانات وقتی که پوستشان کنده می شود.»

Animal rights activists stage naked protest in Barcelona

#animalrights#protest#Barcelona#newspic.twitter.com/SszRBl2jlz

— Luis do Amaral (@LuisdoAmaral) December 9, 2014

Anti-fur activists stage naked 'die-in' protest in Barcelona

Watch more: https://t.co/eZ9acatRKq
https://t.co/CMPWHzsxUY

— Ruptly (@Ruptly) December 6, 2015

وقتی سگی سگان را نجات می دهد!
تندبادی آرام وزید و قایق سبک را از ساحل رودخانه دور کرد. دو سگ دویدند و به درون قایق پریدند و سرگردان در میان رود به دام افتادند. سگی دیگر از نژاد لابرادور برای نجات دو سگ به آب پرید. یکی از سگ های درون قایق طناب را به دندان گرفت و بر لب قایق نهاد. سگ لابرادور هم شناکنان طناب را به دندان گرفت و قایق و دو سگ درون آن را به ساحل کشاند و نجاتشان داد. این ویدئو را ببینید.

دوستداران احمد کایا: آهنگ جدید اَدل دزدی است
طرفداران احمد کایا، خواننده فقید و کُرد ترکیه می گویند آهنگ «میلیون ها سال پیش» از آلبوم جدید «۲۵» اَدل، خواننده مشهور بریتانیایی، شباهت های بسیار زیادی با یکی از آهنگ های وی دارد که در سال ۱۹۸۵ ساخته شد. برخی از طرفداران احمد کایا پا را فراتر گذاشته و می گویند «اَدل این آهنگ را دزدیده است». احمد کایا سال ۲۰۰۰ میلادی در پاریس و در تبعید درگذشت.

ria.ru

mashable.com/

Thelocal.es

Newsit.gr

Rumble.com

Bbj.hu

Parallaximag.gr
-se-diavasi/

washingtonpost.com

dha.com.tr

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ویدیو؛ سورتمه بازی هاسکی‌ها در سواحل شنی آفریقای جنوبی

ویدئو؛ مبارزه با کووید۱۹ در ونزوئلا از طریق شرکت در آیین معنوی

یادبود جیمزباندها در موزهٔ مادام توسو