اکران عمومی فیلم تازه جنگ ستارگان: «نیرو بیدار می شود»

اکران عمومی فیلم تازه جنگ ستارگان: «نیرو بیدار می شود»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

انتظار ها به پایان رسید و فیلم تازه جنگ ستارگان به سینماها راه پیدا کرد. در مراسم افتتاحیه اپیزود تازه جنگ ستارگان، «نیرو بیدار می شود» ستاره های

آگهی

انتظار ها به پایان رسید و فیلم تازه جنگ ستارگان به سینماها راه پیدا کرد. در مراسم افتتاحیه اپیزود تازه جنگ ستارگان، «نیرو بیدار می شود» ستاره های اصلی و فیلم تازه در مراسمی در لس آنجلس حاضر شدند.

در حالیکه پلات فیلم تازه تا به حال مخفی نگه داشته شده بود، سرانجام روشن شد مارک همیل همچنان نقش لوک اسکای واکر و هریسون فورد در سن ۷۳ سالگی بار دیگر نقش هان سولو را بر پرده نقره ای زنده می کند. در فیلم تازه به کارگردانی جی جی آبرامز ، جان بویه گا و گوئندولین کریستی نقش شخصیت های منفی داستان را به عهده دارند.

داستان فیلم تازه سی سال پس از آخرین فیلم از مجموعه جنگ ستارگان و بازگشت «جدای» روی می دهد. چهار اپیزود اول جنگ ستارگان توسط جرج لوکاس کارگردان ۷۱ ساله آمریکایی ساخته شد.

جی جی آبرامز، کارگردان ۴۹ ساله فیلم تازه، که ساخت فیلم هایی مانند ماموریت غیرممکن و پیشتازان فضا را در کارنامه دارد می گوید: «بیان داستان با شخصیت ها، عناصر و موجودات آشنای بیننده، اهمیت زیادی داشت. نه صرفا بخاطر نوستالژی بلکه به این دلیل که این فصل هفتم داستان است. امیدوارم با دیدن فیلم علاوه بر این حس که می بینیم تاریخ خود را تکرار می کند، بیننده احساس کند فصل تازه از این ماجرای طولانی برایش تازگی دارد.»

اپیزود هفتم جنگ ستارگان «نیرو بیدار می شود» از ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) در سینماهای دنیا در حال نمایش است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد