ربوده شدن ۲۶ عضو یک گروه شکارچی قطری در جنوب عراق

ربوده شدن ۲۶ عضو یک گروه شکارچی قطری در جنوب عراق
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

افراد مسلح روز چهارشنبه ۲۶ نفر از اعضای یک گروه شکارچی قطری را که برای شکار به عراق رفته بودند، در جنوب این کشور ربودند. ربوده شدن این افراد دومین

آگهی

افراد مسلح روز چهارشنبه ۲۶ نفر از اعضای یک گروه شکارچی قطری را که برای شکار به عراق رفته بودند، در جنوب این کشور ربودند. ربوده شدن این افراد دومین مورد مهم از اینگونه حوادث ظرف سه ماه اخیر در عراق است.

پلیس استان مثنی عراق از ربوده شدن این ۲۶ نفر که تابعیت آنها مشخص نشده در ساعت ۳ صبح به وقت محلی خبر داد. اعضای این گروه برای شکار با پرندگان شاهین – که یک سنت دیرین در میان اعراب است- به عراق رفته بودند.

در همین حال وزارت خارجه قطر روز چهارشنبه اعلام کرد که برای آزادی اتباع ربوده شده خود با دولت عراق همکاری می کند. در بیانیه این وزارتخانه آمده است که اعضای این گروه شکار با اجازه رسمی از وزارت کشور عراق وارد این کشور شده بودند و وزیر خارجه قطر با همتای عراقی خود در مورد این حادثه گفتگو کرده است.

اتباع ثروتمند کشورهای حاشیه خلیج فارس اغلب به دلیل وجود قوانین سختگیرانه در کشورشان برای شکار به کشورهای اطراف از جمله عراق، افغانستان و پاکستان سفر می کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بغداد در رقابت با اقلیم کردستان، خط لوله نفت کروک-جیهان را بازگشایی می‌کند

سفیر آمریکا در عراق: داعش همچنان یک تهدید محسوب می‌شود

حذف سهمیه اقلیت‌ها در انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق؛ ترکمان‌ها با فهرست مشترک شرکت می‌کنند