ولادیمیر پوتین: تاکنون از تمام توان نظامی مان در سوریه استفاده نکرده ایم

ولادیمیر پوتین: تاکنون از تمام توان نظامی مان در سوریه استفاده نکرده ایم
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز شنبه در مراسم بزرگداشت روز کارمندان سرویس امنیتی روسیه گفت که روسیه از تمام توان نظامی خود در سوریه استفاده

آگهی

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز شنبه در مراسم بزرگداشت روز کارمندان سرویس امنیتی روسیه گفت که روسیه از تمام توان نظامی خود در سوریه استفاده نکرده و در صورت لزوم آماده است که اقدامات بیشتری انجام دهد. رئیس جمهوری روسیه این نظر را درست یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای صلح و آتش بس در سوریه عنوان کرد.

ولادیمیر پوتین در این مراسم گفت: «باید تاکید کنم که اقداماتی که تاکنون داشته ایم تمام توانایی ما نیست. اقداماتی که تاکنون در سوریه انجام داده ایم بخش کوچکی از توانایی ماست. ما ابزارهای نظامی بیشتری داریم که اگر نیاز باشد از آنها استفاده خواهیم کرد.»

روسیه و ائتلاف غرب از جمله بریتانیا، فرانسه و ایالات متحده آمریکا اقدام به حملات هوایی در سوریه کرده اند. روسیه به عنوان متحد بشار اسد وارد جنگ در سوریه شده است و سرنوشت بشار اسد در آینده سوریه از مهمترین اختلاف نظرها میان غرب و روسیه است. با این حال قطعنامه سازمان ملل برای صلح در سوریه هیچ اشاره ای به نقش بشار اسد در آینده سوریه نکرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید

اولین اظهار نظر پوتین بعد از حمله موشکی و پهپادی مستقیم ایران به اسرائيل

نگارش در پشت میله‌های زندان؛ کتاب خاطرات الکسی ناوالنی به زودی منتشر خواهد شد