جوایز اصلی الگوردو بین ساکنان روکتاس دمار قسمت شد

جوایز اصلی الگوردو بین ساکنان روکتاس دمار قسمت شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مراسم سالانه الگوردو، یکی از بزرگترین قرعه کشی های بلیتهای بخت آزمایی، در مادرید اسپانیا برگزار شد و جایزه های اصلی آن به ساکنان شهر ساحلی روکتاس

آگهی

مراسم سالانه الگوردو، یکی از بزرگترین قرعه کشی های بلیتهای بخت آزمایی، در مادرید اسپانیا برگزار شد و جایزه های اصلی آن به ساکنان شهر ساحلی روکتاس دمار در آلمریا رسید. جوایز بزرگ این بخت آزمایی مشترکاً به خریداران شماره های برنده تعلق می گیرد.

یکی از برندگان الگوردو، یک مرد سنگالی که از هشت سال پیش در اسپانیا اقامت دارد، می گوید: «ما خیلی خوشحال ایم. این یک اتفاق باورنکردنی بود. انتظارش را نداشتیم. من و همسرم هر کریسمس بلیت این بخت آزمایی را می خریدیم اما تا به حال برنده نشده بودیم.»

یکی دیگر از برندگان و ساکنان روکتاس دلمار می گوید: «شهر ما یک شهر کارگرنشین است، و من خیلی خوشحال ام که این جایزه ها به ما رسید.»

لاتاری الگوردو در سال ۱۸۱۲ بنیان گذاشته شد و مراسم قرعه کشی آن همه ساله در ۲۲ دسامبر برگزار می شود. بلیتهای به فروش رفته در الگوردوی امسال دو میلیارد و دویست هزار یورو ارزش داشت و جایزه بزرگ آن چهار میلیون یورو تعیین شده بود. برندگان این بخت آزمایی، در مقایسه با سایر لاتاریها، بیشترین جوایز را دریافت می کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

روبیالس در پرونده بوسه اجباری با خطر محکومیت به دو سال و نیم زندان روبرو است

همه چیز درباره ویزای دورکاری در اسپانیا؛ چرا طرح دولت مادرید چندان با استقبال مواجه نشد؟

اعتراض کشاورزان اسپانیا؛ دولت به برخی از خواسته‌های آنها تن داد