یک پناهجوی سنگالی برندۀ ۴۰۰ هزار یورو لاتاری الگوردو شد

یک پناهجوی سنگالی برندۀ ۴۰۰ هزار یورو لاتاری الگوردو شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

برندگان یکی از بزرگترین مسابقات بخت آزمایی در اسپانیا یکی پس از دیگری مشخص می شوند. یکی از برندگان خوش شانس این لاتاری انگما انگاین، یک پناهندۀ اهل

آگهی

برندگان یکی از بزرگترین مسابقات بخت آزمایی در اسپانیا یکی پس از دیگری مشخص می شوند. یکی از برندگان خوش شانس این لاتاری انگما انگاین، یک پناهندۀ اهل سنگال است که چند سال پیش با قایق های نجات اسپانیایی از دریا نجات یافته بود.

این پناهجوی سنگالی که ۳۵ سال دارد، برندۀ ۴۰۰ هزار یورو شده و می گوید پس از چند سال کار در مشاغل مختلف بیکار شده است. انگما انگاین می گوید روزی که خبر برنده شدنش در این بخت آزمایی اعلام شده تنها پولی که داشته پنج دلار بوده است.

او می گوید طی سالهای اخیر به همراه همسرش زندگی سختی را گذرانده و همیشه تنها بوده اند و حالا می خواهد با این پول بقیه اعضای خانواده اش به اسپانیا منتقل کند.

به گفتۀ مسئولان این لاتاری که به نام الگوردو معروف است امسال سه میلیارد یورو بلیت بخت آزمایی به فروش رفته است و جمعاً دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو از این مبلغ به جوایز اختصاص دارد که بزرگترین مبلغ آن چهار میلیون یورو تعیین شده است.

بلیت های این لاتاری به شکل ویژه ای به فروش می رسد و هرچه تعداد شماره هایی که خریداری می شود بیشتر باشد شانس برنده شدن هم بیشتر است اما هزینۀ خرید تمام شماره ها گران تر تمام می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لغو پرواز باعث شد زن ۵۱ ساله یک میلیون دلار در بخت‌آزمایی برنده شود

رویای برنده لاتاری میلیون دلاری

یک پناهجوی سنگالی برندۀ ۴۰۰ هزار یورو لاتاری الگوردو شد