افزایش نگرانی ها از نشت گاز متان در لس آنجلس

افزایش نگرانی ها از نشت گاز متان در لس آنجلس
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نشت گاز طبیعی متان از ذخایر زیر زمینی واقع در تپه های شمال شهر لس آنجلس مسئولان این شهر را به شدت نگران کرده است. این تصاویر که با چشم غیر مسلح به

آگهی

نشت گاز طبیعی متان از ذخایر زیر زمینی واقع در تپه های شمال شهر لس آنجلس مسئولان این شهر را به شدت نگران کرده است. این تصاویر که با چشم غیر مسلح به وضوح دیده نمی شود، توسط یک دوربین مادون قرمز گرفته شده است. نشت گاز در این منطقه که از دو ماه پیش آغاز شده جدا از زیان های اقتصادی که با خود به همراه دارد یکی از مهمترین شهرهای ایالت کالیفرنیا را در آستانه فاجعه ای زیست محیطی قرار داده است.

کارشناسان و مسئولان شهری در لس آنجلس می گویند تاکنون حدود هفتاد هزار تن گاز متان از منطقه نشت به هوا متصاعد شده و امکان متوقف کردن فوری آن در حال حاضر وجود ندارد.

اخلال در سیستم مهار زیر زمینی که برای نخستین بار دو ماه پیش شناسایی شد موجب شده است هر ساعت حجمی از گاز معادل سی و شش تا پنجاه و هشت تن گاز به هدر برود.

این مسئله سبب شده است ساکنان مناطق مجاور محل زندگی خود را تخلیه کنند و خواستار مهار هرچه زودتر این نشتی شوند. کارشناسان محیط زیست معتقدند این حادثه در دراز مدت تبعات زیان باری برای منطقه خواهد داشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رای بی‌سابقه دادگاه در آمریکا؛ شکایت کنشگران جوان علیه تخریب محیط‌زیست به نتیجه رسید

آیا رفتار عجیب کوسه‌های فلوریدا نتیجه مصرف کوکائین است؟

سازمان جهانی بهداشت بیش از ۴.۴ میلیون دلار دارو و تجهیزات پزشکی به افغانستان ارسال کرد