خبر پیدا شدن نوه چیچا ماریانی در آرژانتین تکذیب شد

خبر پیدا شدن نوه چیچا ماریانی در آرژانتین تکذیب شد
Copyright 
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ماریا ماریانی معروف به چیچا، یکی از پایه گذاران «بنیاد مادربزرگان میدان ماه مه» که اکنون نود و دو ساله است، در جستجوی نوه اش به نام کلارا آناهی است که در سه ماهگی به دست یک مأمور پلیس ربوده شد

آگهی

آزمایش های ژنتیکی نشان می دهند زن آرژانتینی که گفته شده بود نوه خانم ماریانی است، در واقع نوه او نبود. ماریا ماریانی معروف به چیچا، یکی از پایه گذاران «بنیاد مادربزرگان میدان ماه مه» که اکنون نود و دو ساله است، در جستجوی نوه اش به نام کلارا آناهی است که در سه ماهگی به دست یک مأمور پلیس ربوده شد. پدر و مادر کلارا ۳۹ سال پیش به دست مأموران ویدلا، دیکتاتور آرژانتین کشته شدند و چیچا از همان زمان تلاش کرد تا نوه خود را بیابد.

خوان مارتین راموس پادیا نویسنده کتاب سرگذشت خانم ماریانی و یکی از اعضا بنیاد آناهی می گوید: «چیچا ماریانی خیلی ناراحت است و ما نگران سلامتی او هستیم. همین الان با او بودیم، دلش می خواست از تمام کسانی که برای او تبریک فرستاده بودند، تشکر کند. او هم چنان مصمم است که به تلاش خود در این راه ادامه دهد.»

پدر و مادر کلارا ۳۹ سال پیش به دست مأموران ویدلا، دیکتاتور آرژانتین کشته شدند و چیچا از همان زمان تلاش کرد تا نوه خود را بیابد. یک روز پیش از کریسمس اعلام شد کلارا پیدا شده، اما اکنون این خبر تکذیب شده است. حتی رئیس جمهوری آرژانتین هم به خبر پیدا شدن کلارا واکنش نشان داده بود.

هویت زنی که گمان می شد نوه چیچا ماریانی است، اعلام نشده است.

شمار فرزندان مخالفان کشته شده آرژانتینی که از زمان دیکتاتوری ویدلا گم شده اند، به ۵۰۰ نفر می رسد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آرژانتین از پاکستان و سریلانکا خواست وزیر کشور ایران را بازداشت کنند

رای دادگاه آرژانتین: ایران مسئول حملات ۳۰ سال پیش به سفارت اسرائیل و مرکز یهودیان «آمیا» است

طرح رئیس جمهوری آرژانتین برای مهار تورم ۲۰۰ درصدی؛ مخالفان با پلیس درگیر شدند