سیل در بریتانیا صدها نفر را مجبور به ترک خانه کرد

سیل در بریتانیا صدها نفر را مجبور به ترک خانه کرد
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سیل شمال غربی بریتانیا را فرا گرفت. به دنبال بارندگی های سیل آسا و طغیان رودخانه ها، و نیز با اعلام وضعیت هشدار در شهرستان کامبریا، صدها تن از ساکنان

آگهی

سیل شمال غربی بریتانیا را فرا گرفت. به دنبال بارندگی های سیل آسا و طغیان رودخانه ها، و نیز با اعلام وضعیت هشدار در شهرستان کامبریا، صدها تن از ساکنان این منطقه مجبور به ترک خانه های خود شدند. برق ده هزار خانه نیز قطع شده و ارتش برای کمک به سیلزدگان وارد منطقه شده است.

یکی از امدادگران نظامی در منطقه سیلزده لانکاشر می گوید: «ما هنوز نمی توانیم ابعاد این حادثه را پیش بینی کنیم. سطح آب هم چنان بالا می آید و ما باید ببینیم چه می شود. در عین حال برای بدترین وضعیت آماده ایم.»

تا کنون ۳۰۰ هشدار از سوی مسئولان هواشناسی بریتانیا برای مناطق شمالی صادر شده است. اهالی این مناطق می کوشند تا به هر وسیله ممکن خود را از خطر سیل حفظ کنند.

یکی از ساکنان روستایی در شمال منچستر می گوید: «ما دو سه تا دیوار موقت ساختیم، اما آب آنها را برد. الان به همراه خانواده و همسایه ها روی یک منطقه مرتفع هستیم. به جز این کاری نمی توانیم بکنیم.»

پیش بینی هواشناسی برای روز یکشنبه امیدوار کننده نیست و مسئولان می گویند ممکن است در این روز معادل یک ماه در این مناطق باران ببارد. در نخستین روزهای ماه دسامبر نیز شمال بریتانیا شاهد ویرانی های گسترده بر اثر سیل بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بافتنی‌های پشمی مادربزرگ ۹۴ ساله و شگفتی‌هایش

نخستین حضور عمومی پادشاه بریتانیا بعد از اعلام ابتلا به سرطان

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟