دیوید کامرون: به سازه های بیشتری برای حفاظت در برابر سیل نیاز داریم

دیوید کامرون: به سازه های بیشتری برای حفاظت در برابر سیل نیاز داریم
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در مناطق وسیعی از شمال انگلستان که از روز شنبه آغاز شده٬ باعث اعلام وضعیت فوق العاده در این مناطق بویژه شهرهای یورک٬

آگهی

طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در مناطق وسیعی از شمال انگلستان که از روز شنبه آغاز شده٬ باعث اعلام وضعیت فوق العاده در این مناطق بویژه شهرهای یورک٬ لیدز و منچستر شده است. در ‍‍پی گسترش سیل نیروهای ارتش به کمک نیروی های آتش نشانی آمدند تا برخی از ساکنان را از این مناطق خارج کنند.

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا در بازدید از شهر سیلزده یورک گفت: «در یورک دو مجموعه از سازه های حفاظت در برابر سیل وجود دارد. سازه های حفاظتی روی رودخانه اوس که در این سیل بخوبی کار کردند و حفاظهای روی رودخانه فاس که درست کار نکردند و بهمین دلیل شاهد جاری شدن سیل هستیم. اما همانطور که می دانید ما پول زیادی برای ساخت سیل بندها هزینه کرده ایم و در آینده هم بودجه بیشتری هزینه خواهیم کرد. این هزینه ها هزاران خانه را در برابر سیل محافظت کرده اند اما اقدامات ما کافی نبوده است.»

هنوز هیچ گزارشی از آسیب های جدی یا مرگ و میر افراد گزارش نشده است اما مقامات صدها نفر از ساکنان شهر یورک (در ۳۲۰ کیلومتری شمال لندن) را که در اثر سیل بیشترین آسیب را دیده اند از خانه هایشان تخلیه کرده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویری از شمال انگلستان؛ سیل و مناطق فرو رفته در آب

بافتنی‌های پشمی مادربزرگ ۹۴ ساله و شگفتی‌هایش

نخستین حضور عمومی پادشاه بریتانیا بعد از اعلام ابتلا به سرطان