صدر نشینی موقت آرسنال و ادامه ناکامی های شیاطین سرخ

صدر نشینی موقت آرسنال و ادامه ناکامی های شیاطین سرخ
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

منچستر یونایتد و آرسنال شنبه گذشته در باکسینگ دی (۲۶ دسامبر که در اتحادیه کشورهای همسود بویژه انگلیس، استرالیا، نیوزلند و کانادا جشن گرفته می شود)

آگهی

منچستر یونایتد و آرسنال شنبه گذشته در باکسینگ دی (۲۶ دسامبر که در اتحادیه کشورهای همسود بویژه انگلیس، استرالیا، نیوزلند و کانادا جشن گرفته می شود) روز خوبی را سپری نکردند. این دو تیم آیا در هفته نوزدهم لیگ جزیره می توانند از پس حریفان خود بر آیند؟

منچستر یونایند اینروزها دورانی بحرانی را سپری می کند. شاگردان فن خال پس از شش هفته ناکامی و متحمل شدن آخرین شکست مقابل استوک سیتی در هفته هجدهم، روز دوشنبه در اولترافورد میزبان چلسی بودند که با گاس هیدینگ سرمربی جدید خود در صدد فراموش کردن ناکامی های نیم فصل اول است. چلسی نیز در حالی مقابل منچستر یونایتد قرار گرفت که روز شنبه در نخستین بازی خود با مربیگری هیدینگ در خانه مقابل واتورد با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شده بود. شیاطین سرخ و آبی های لندنی در دیدار روز دوشنبه به رغم آنکه موقعیت های زیادی برای گل زنی داشتند در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل زمین را ترک کردند. منچستر یونایتد با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند و چلسی با ۲۰ امتیاز به رده چهاردهم صعود کرد.

اما آرسنال پس از شکست سنگین (چهار- صفر) روز شنبه مقابل میزبان خود ساتهمپتون، برای اعاده حیثیت چاره ای جز غلبه بر بورنموث تیم رده چهاردمی جدول لیگ برتر نداشت. شاگردان آرسن ونگر که با پیروزی در بازی قبلی خود می توانستند به صدر جدول صعود کنند در مسابقه خانگی روز دوشنبه موفق شدند با دو گل حریف خود را شکست دهند و با ۳۹ امتیاز صدر نشین موقت این رقابت ها شوند. گلهای آرسنال را در این دیدار گابریل پائولیستا در دقیقه ۲۷ و اوزیل در دقیقه ۶۳ به ثمر رساندند. توپچی های لندن هفته بیستم باید از تیم نیوکاسل میزبانی کنند.

بالاترین و پایین ترین ها

یک تیم، یک بازیکن و یک سرمربی در قسمت بالا و پایین هفته جای گرفته اند.

بالا: منچستر سیتی به دلیل جبران شکستی که هفته هفدهم مقابل آرسنال داشت در فهرست بالاترین های هفته قرار می گیرد. آبی آسمانی های شهر منچستر روز شنبه با عملکردی درخشان چهار بر یک میزبان خود ساندرلند را شکست دادند تا در پایان هفته هجدهم با ۳۵ امتیاز در رده سوم قرار گیرند.

پایین: ونسان کمپانی کاپیتان منچستر سیتی به دلیل مصدومیت دوباره در فهرست پایین ترین های هفته قرار می گیرد. او که از هشتم نوامبر به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا نتوانسته بود در ترکیب تیم اش قرار گیرد در بازی روز شنبه در دقیقه ۶۲ به جای نیکولاس اوتامِندی به زمین رفت اما در کمتراز ده دقیقه دوباره مصدوم و تعویض شد.

پایین: اوبر فورنیه سرمربی برکنار شده تیم لیون نیز در فهرست پایین ترین ها جای می گیرد. او که به دلیل عملکرد بسیار ضعیف تیم اش و حذف از رقابت های بین المللی از هفته های پیش تحت فشار قرار داشت نهایتا یک روز پیش از کریسمس از سمت خود برکنار شد. مسئولان باشگاه لیون اعلام کرده اند برونو ژنزیو دستیار فورنیه تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. لیون اینک با ۲۵ امتیاز در رده نهم جدول لوشامپیونه قرار دارد.

در مسیر یورو ۲۰۱۶؛ نگاهی به گذشته

اینروزها نام میشل پلاتینی در تیتر اول روزنامه هاست اما بر خلاف همیشه به دلیل خبرهای ناخوشایند. سی و یک سال پیش او با درخشش در جام ملتهای اروپا نام خود را در تاریخ ثبت کرد و هیچکس هنوز آنرا پاک نکرده است. می دانید چرا؟

زیرا او در جریان آن مسابقات نه بار دروازه حریفان را باز کرد که هنوز در نوع خودیک رکورد محسوب می شود. شماره ده آبی پوشان فرانسه تک گل مسابقه افتتاحیه مقابل دانمارک را را به ثمر رساند و سپس در مرحله حذفی مقابل بلژیک و یوگوسلاوی دو بار هت تریک کرد. او در ادامه با گلزنی مقابل پرتقال و اسپانیا در نیمه نهایی و فینال، تیم ملی فرانسه را صاحب نخستین عنوان بزرگ بین المللی کرد. پلاتینی در سال ۱۹۸۴دومین توپ از سه توپ طلای خود را دریافت کرد.

پیش بینی نتایج

لستر و منچسترسیتی روز سه شنبه در یک دیدار بسیار حساس مقابل یکدیگر قرار می گیرند. ما نتیجه این مسابقه و دو دیدار دیگر پایان هفته را در اروپا پیش بینی کرده ایم. شما هم می توانید پیش بینی ها و نظرات خود را از طریق هشتگ #TheCornerScores برای ما ارسال کنید.

لستر دو به یک نتیجه را مقابل منچستر سیتی واگذار خواهد کرد.

والینسیا و رئال مادرید به نتیجه مساوی یک بر یک دست خواهند یافت.

اسپورتینگ سه بر یک پورتو را شکست خواهد داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

چگونه از شر رژیم‌های غذایی سخت و غیراصولی خلاص شویم و به تناسب اندام برسیم؟