درخشش اسکی بازان فرانسوی در ایتالیا

درخشش اسکی بازان فرانسوی در ایتالیا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

آدرین تئو از فرانسه فاتح چهارمین مرحله از مسابقات اسکی سرعت فصل شد. آدرین ۳۱ ساله استارت عالی داشت و تا عبور از خط پایان هم بخوبی کنترل خود را حفظ

آگهی

آدرین تئو از فرانسه فاتح چهارمین مرحله از مسابقات اسکی سرعت فصل شد. آدرین ۳۱ ساله استارت عالی داشت و تا عبور از خط پایان هم بخوبی کنترل خود را حفظ کرد. او در ۱ دقیقه و ۴۷ ثانیه و ۲۹ صدم ثانیه مسیر را پیمود تا سومین پیروزی دوران ورزشی خود در این ماده را کسب کند.

هاینس رایشیلت از اتریش با یک ثانیه و چهار صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر نخست روی جایگاه دوم ایستاد. هاینس با تجربه یکی از مدعیان اصلی کسب قهرمانی در این ماده است.

کریستوف اینروفر ایتالیایی رقابت را عالی آغاز کرد، اما در طول مسیر به یکی از موانع اصابت کرد و سرعتش کاهش یافت. او مانع را هم تا عبور از خط پایان بر دوش خود حمل کرد.

ناکام این رقابت ها، اکسل لوند سویندال نروژی بود. صدرنشین جدول کلی مسابقات این فصل، با ۱ ثانیه و ۶۱ صدم ثانیه اختلاف نسبت به آدرین فرانسوی به مقام هفتم بسنده کرد.

Patience & abnégation pour AdriTheaux</a> 3e victoire de sa carrière en descente coupe du monde à Santa Caterina <a href="https://twitter.com/hashtag/ski?src=hash">#ski</a> <a href="https://t.co/LbowNZoqgV">pic.twitter.com/LbowNZoqgV</a></p>&mdash; Emmanuel Lefort (lefortmanu) 29 Décembre 2015

چگونه فصل موفقی داشته باشید

امسال جام جهانی اسکی از اهمیت بیشتری برخوردار است. آیا این به معناست که نحوه آماده سازی ورزشکاران برای این فصل فرق می کند؟

فرانک پیکارد، کارشناس برنامه چنین توضیح داد: « برنامه آماده سازی ورزشکاران فرقی نمی کند، فقط فشار کمتری بر روی آنها است. می دانند که رویداد ورزشی مهم دیگری در برنامه ندارند، بنابرین تنها بر روی مسابقات این فصل جام جهانی تمرکز می کنند.

برای هر مرحله برنامه ریزی می کنند و تلاش می کنند برای هر مسابقه در اوج آمادگی باشند. در ماه دسامبر آمادگی کافی را دارند. در فوریه به اوج آمادگی می رسند و تا ماه مارس هم شرایط خوب خود را حفظ می کنند. برای داشتن فصلی موفق باید این برنامه آماده سازی را بخوبی اجرا کنند.»

مارلیس شیلد رکورد دار پیروزی در ماده مارپیچ کوچک

مارلیس شیلد، اسطوره اسکی اتریش و رکورد دار پیروزی در ماده مارپیچ کوچک در مسابقات جام جهانی است. او در سال ۲۰۱۲ میلادی از ناحیه زانو پای راست آسیب جدی دید و تحت عمل جراحی قرار گرفت. کسی فکرش را نمی کرد که او بار دیگر چوب اسکی هایش را در دست بگیرد. ولی او با پشتکار بی نظیرش به سطح یک اسکی بازگشت و در نهایت با کسب ۳۵ پیروزی در ماده مارپیچ کوچک نام خود را جاودانه کرد.

Thank You Marlies Schild for the great moments at #worldcuplevi! We wish You all the best! pic.twitter.com/Qk132aaZW3

— World Cup Levi (@worldcuplevi) 5 Septembre 2014

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پرچمدار کاروان ایران اولین «دوپینگی» المپیک پکن؛ ادامه تمرین ستاره ۱۵ساله روس با جود تست مثبت

عنوان سریع‌ترین یخ‌نورد دنیا به یک ایرانی رسید، محسن بهشتی‌راد در سوئیس بر قله ایستاد

پایان مسابقات جهانی کوهنوردی با اسکی در سوئیس با معرفی تیم های برگزیده