سومین طوفان فرانک به بریتانیا رسید

سومین طوفان فرانک به بریتانیا رسید
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بریتانیا روز چهارشنبه شاهد سومین طوفان فرانک در هفته جاری بود. این در حالیست که طوفان و بارش باران در روزهای گذشته باعث سیل و خرابی بسیار در نقاط

آگهی

بریتانیا روز چهارشنبه شاهد سومین طوفان فرانک در هفته جاری بود. این در حالیست که طوفان و بارش باران در روزهای گذشته باعث سیل و خرابی بسیار در نقاط مختلف بریتانیا شده است. شدت سیل در یورکشایر به حدی بوده که روز گذشته یکی از پل های این ناحیه واقع در تدکستر ویران شده است. سیل در شهر یورک در شمال انگلستان نیز چندین میلیارد یورو خسارت به جا گذاشته و صدها نفر از ساکنان مجبور به ترک خانه هایشان شده اند. نیروهای امداد در یورک در تلاشند تا موانع ضد سیل را که زیر آب فرو رفته اند دوباره احیا کنند.

یکی از کارگران حاضر در محل می گوید: «برای رفتن به سوی ایستگاه تخلیه آب باید یک پل مصنوعی ایجاد کنیم. پمپ های تخلیه آب در حصار سیل قرار گرفته اند. بدون وجود پل نمی توان کابل و تجهیزات مورد نیاز را به آنجا هدایت کرد. در حالت عادی تمام تجهیزات، برق و مواد مورد نیاز آنجاست. ولی نخست باید بتوانیم خود را به ایستگاه تخلیه آب برسانیم.»

در ایرلند شمالی نیز بیش از ۲۷۰ جاده به دلیل سیل و یا کنده شدن درختان مسدود هستند. هزاران نفر از اهالی مجبور به ترک محل زندگیشان شده اند. در همین حال، هزاران نفر از ساکنان این ناحیه در بی برقی به سر می برند و بسیاری از وسایل حمل و نقل عمومی از کار ایستاده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سیل استان سیستان و بلوچستان ایران؛ خطر حضور گاندوها همزمان با نبود مواد غذایی در شماری از روستاها

شمار کشته شدگان حادثه سقوط بهمن در افغانستان به ۲۵ نفر افزایش یافت

گدازه‌ها بر تن سرد و زمستانی ایسلند می‌خزند