لوب فاتح دومین روز از رالی داکار

لوب فاتح دومین روز از رالی داکار
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

توبی پرایس، موتورسوار استرالیایی توانست با فتح مرحله دوم رالی داکار به صدر جدول رده بندی برود. او توانست با بیست ثانیه اختلاف از روبن فاریای پرتغالی

آگهی

توبی پرایس، موتورسوار استرالیایی توانست با فتح مرحله دوم رالی داکار به صدر جدول رده بندی برود.

او توانست با بیست ثانیه اختلاف از روبن فاریای پرتغالی اول شود. فاریا در روزی که جاده های گل آلود چالش اصلی مسابقه بود دوم شد و استفان اسویتکو اسلوواک با یک دقیقه و ۲۸ ثانیه اختلاف از نفر اول د جایگاه سوم قرار گرفت. در جدول رده بندی موتورسواران، خوان باردای اسپانیایی پس از پرایس در مکان دوم قرار دارد.

اما در روزی که گل جاده ها کار رانندگان را پیچیده کرده بود سباستین لوب، پر افتخارترین قهرمان پیشین رقابتهای رالی جام جهانی، توانست در اولین سال حضورش در رقابتهای رالی داکار فاتح روز دوم شود و به این ترتیب در جدول رده بندی نیز در مکان اول قرار گرفت. او با هوش بالای خود در حالیکه پترهانسل و العطیه دو تن از پرافتخارترین رانندگان رالی در گل و لای گیر افتادند با استفاده از میانبر توانست فاتح این دوره از رقابتها در آرژانتین شود.

سباستین لوب توانست با نقشه خوان همیشگی اش دانیل النا موفق به فتح دومین روز از مسابقات شود. دومین روز این رقابتها بین دو منطقه ویلا کارلوس پاز و ترماس دو ریو هوندو برگزار شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چگونه از شر رژیم‌های غذایی سخت و غیراصولی خلاص شویم و به تناسب اندام برسیم؟

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

اعضای فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو را به‌خاطر حرکتی «تحریک‌آمیز» جریمه و محروم کردند