کلکسیون جالب یک هوادار خودروهای سینمایی

کلکسیون جالب یک هوادار خودروهای سینمایی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

یک هوادار خودروهای سینمایی، خودروهای استفاده شده در فیلم ها را بازسازی کرده و جمع آوری می کند. مارتین هان اتریشی با دیدن فیلمهای موفق هالیوودی به

آگهی

یک هوادار خودروهای سینمایی، خودروهای استفاده شده در فیلم ها را بازسازی کرده و جمع آوری می کند.

مارتین هان اتریشی با دیدن فیلمهای موفق هالیوودی به ساختن خودروهای مشابه پرداخته و در منطقه ای در جنوب کشور، هالیوودی برای خودش ساخته و به این ترتیب به قالب نقش های سینمایی می رود.

پونتیاکی شبیه خودروی فیلم “شوالیه سوارکار” (Knight Rider) در مجموعه او جای دارد. آقای هان ضمن نشان دادن قطعات مختلف این پونتیاک می گوید: «هنوز همه چیز درست کار نمی کند ولی می توانم درست کنم، هنوز تا بازنشستگی وقت دارم.»

خودروهای دیگری هم از سریالهای تلویزیونی مثل «دو لورن» از فیلم «بازگشت به آینده» در این مجموعه دیده می شود.

به گفته سازنده برای ساختن مدل مینی بوس سریال «تیم ای» (A-Team) به کمک دوست خود چهار ماه وقت گذاشته و «دو لورن» را از یک کلکسیونر در لس آنجلس خریده است. «دو لورن» یک ماشین زمان است که مارتین هان آن را با وفاداری به مدل اصلی ساخته است.

آقای هان اکنون مشغول ساختن خودروی بتمن، قهرمان فیلم تیم برتون است. مثل بقیه خودروها، این ماشین هم ترکیبی از قطعات اصلی و بازسازی شده است. بدنه خودرو از طریق یک هوادار بتمن از آمریکا آمده است. وی می گوید: «تجهیزات اصلی آن از سازنده اصلی آمده و در دنیا تک است. ماه ژوئن به بورلی هیلز رفتم و از یک کلکسیونر خریدم.»

مارتین هان اکنون بدنبال تهیه مدارکی است که بتواند با خودروی بتمن در خیابانها براند. ولی مشکل می توان با ماشینی که آتش از آن بیرون می آید، ضوابط تعیین شده محیط زیستی را رعایت کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد