درخواست دولت بریتانیا از مردم برای کاهش مصرف نوشیدنی های الکلی

درخواست دولت بریتانیا از مردم برای کاهش مصرف نوشیدنی های الکلی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دولت بریتانیا به شهروندان این کشور توصیه می کند میزان مصرف الکل را کاهش دهند. این توصیه ها با هدف کاهش خطر ابتلا به سرطان یا دیگر بیماریها و برای

آگهی

دولت بریتانیا به شهروندان این کشور توصیه می کند میزان مصرف الکل را کاهش دهند. این توصیه ها با هدف کاهش خطر ابتلا به سرطان یا دیگر بیماریها و برای کاهش میزان مرگ و میر انجام می شود.

بر اساس توصیه هایی که برای اولین بار طی بیست سال اخیر منتشر شده، نباید بیش از ۶ لیوان بزرگ آبجو یا ۷ لیوان شراب در هفته نوشید و همچنین باید مصرف الکل را چند روز در هفته بطور کامل متوقف کرد.

افسر ارشد امور پزشکی انگلستان می گوید: «این به مردم برمی گردد تا درباره آنچه انجام می دهند تصمیم بگیرند و امیدوارم که آنها از خودشان حفاظت کنند. در واقع اکنون هرگاه موضوع سلامت مطرح می شود، مردم هوشمندانه برخورد می کنند. بنابراین مردم زیادی در این زمینه اقدام خواهند کرد.»

اما کارلا بنت، یکی از شهروندان بریتانیا که هر روز الکل مصرف می کند، از خواندن توصیه های جدید شگفت زده شده است.

او می گوید: «من هر روز شراب می نوشم. این موضوع شناخته شده است که شراب قرمز برای بدن خوب است و مردم مدیترانه شراب را در کنار تمام وعده های غذایی شان دارند. این کمی شوکه کننده است که بشنویم مصرف هر نوع الکلی خوب نیست.»

بنا بر گزارش مقامات بهداشت این کشور، تنها در سال ۲۰۱۳ میلادی بیش از ۸۵۰۰ مورد مرگ در بریتانیا با مصرف الکل ارتباط داشته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟

شایعات پیرامون همسر ولیعهد بریتانیا؛ ریشه گمانه‌زنی‌ها در مورد کیت میدلتون چیست؟

نماینده محافظه‌کار بریتانیایی بخاطر انتساب «اسلامگرایی» به شهردار لندن از حزبش تعلیق شد