نگرانی ساکنان اطراف لس آنجلس از ادامه نشت گاز متان

نگرانی ساکنان اطراف لس آنجلس از ادامه نشت گاز متان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نشت گاز متان در منطقه پورتر رنچ در طراف لس آنجلس که از ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون ادامه دارد، سبب شده تا صدها نفر از ساکنان این منطقه خانه های

آگهی

نشت گاز متان در منطقه پورتر رنچ در طراف لس آنجلس که از ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون ادامه دارد، سبب شده تا صدها نفر از ساکنان این منطقه خانه های خود را به دلیل نگرانی های زیست محیطی تخلیه کنند.

فرماندار لس آنجلس از ادامه وضعیت اضطراری در این منطقه در ایالت کالیفرنیا خبر داد و تاکید کرد که در صورتی که توقف نشت گاز از روش های روی زمینی ممکن نباشد، روش جایگزین زیرزمینی برای آن رد نظر گرفته خواهد شد.

به گفته مقام های شرکتی که مالک شبکه لوله های گاز متان در اطراف لس آنجلس است، نشت گاز متان در پی شکستن یکی از لوله ها در عمق حدود ۱۴۳ متری زمین رخ داده است.

شرکت گاز جنوب کالیفرنیا پیش تر اعلام کرده بود، نشت گاز را تا اواخر ماه مارس سال جاری متوقف خواهد کرد. به گفته موسسه حفاظت از محیط زیست، میزان نشت روزانه گاز در این منطقه بیش از ۶۲ میلیون فوت مکعب برآورد شده است. با این وجود مسئولان شرکت گاز جنوب کالیفرنیا می گویند، نمیتوانند میزان گاز خروجی را تخمین بزنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فاجعه‌بارترین سوانح فروریختن پل در ایالات متحده بر اثر برخورد کشتی‌‌ها

بن‌بست مالی ترامپ برای پرداخت جریمه دادگاه؛ آیا اموال رئیس سابق کاخ سفید مصادره می‌شود؟

ایالات متحده و ژاپن خواستار پای کارآمدن «همه کشورها» برای ممنوعیت توسعه سلاح‌های هسته‌ای در فضا شدند