مظنونان به حملات شب سال نو در کلن مهاجر بوده اند

مظنونان به حملات شب سال نو در کلن مهاجر بوده اند
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بنا بر گزارش وزارت کشور آلمان، مظنونان به تعرض جنسی به زنان درجشن شب سال نو در کلن اغلب مهاجر و به خصوص از کشورهای شمال آفریقا و عرب هستند. حوادث شب

آگهی

بنا بر گزارش وزارت کشور آلمان، مظنونان به تعرض جنسی به زنان درجشن شب سال نو در کلن اغلب مهاجر و به خصوص از کشورهای شمال آفریقا و عرب هستند.

حوادث شب سال نو درشهر کلن علاوه بر افزایش انتقادها علیه سیاست دولت آلمان در زمینه پذیرش پناهجویان، انتقادهایی را نیز نسبت به پلیس این شهر در پی داشت.

وزیر امور داخلی ایالت نورد راین وستفالن آلمان در این زمینه گفت که پلیس شهر کلن ارزیابی درستی از شرایط نداشته است و به همین دلیل نیروهای خود را افزایش نداده است.

در گزارش وزارت کشور، عدم افزایش نیرو در محل عمومی به عنوان یک «اشتباه جدی» از سوی پلیس شهر کلن عنوان شده است.

پس از شب سال نو بیش از ۵۰۰ شکایت ثبت شده که ۴۰ درصد این شکایت ها درباره آزار جنسی است.

در همین زمینه توماس دمزیر، وزیر کشور آلمان گفت: «توهین به پناهجویان، آتش زدن محل اقامت آنها، خائن خطاب کردن سیاستمدارانی که در کشور فعالند، دروغگو خواندن رسانه ها و روسپی خواندن پناهجویان زن در خیابانها، تمامی این موارد غیرقابل قبول است.»

به گفته پلیس در حال حاضر پرونده ۱۹ نفر درباره این ماجرا در حال بررسی است که هیچ یک از آنها داری ملیت آلمانی نیستند. منتقدان می گویند، پلیس تحت فشار بوده تا نام و مشخصات و ملیت این پناهجویان را مخفی نگه دارد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

گفتمان سیاسی مقامهای آلمان درباره جرم پناهجویان

تصاویری از پدیکور فیل‌های باغ‌وحش کلن در آلمان

خودداری از کمک به برده ایزدی ۵ ساله در عراق؛ محکومیت عضو سابق داعش در آلمان تائید شد