نوآوریهای دنیای خودرو در نمایشگاه بین المللی دیترویت

نوآوریهای دنیای خودرو در نمایشگاه بین المللی دیترویت
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

غولهای دنیای اتومبیل از جمله مرسدس بنز با شرکت در نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت آمریکا که روز دوشنبه آغاز به کار کرد، آخرین مدلها و نوآوریهای

آگهی

غولهای دنیای اتومبیل از جمله مرسدس بنز با شرکت در نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت آمریکا که روز دوشنبه آغاز به کار کرد، آخرین مدلها و نوآوریهای خود را به نمایش کشیده اند. مرسدس بنز با پرده برداری از مدل جدید کلاس ئی خود نوآوریها و تکنولوژی پیشرفته در ساخت آنرا به رخ رقبای خود کشیده است.

دیتر سچه، مدیرعامل شرکت «دایملر»، مالک مرسدس بنز گفت: «مهمترین شاخص هوشمندی بالای کلاس ئی جدید، ظرفیت آن در تبادل اطلاعات با دیگر خودروهاست. این خودرو همچنین می تواند شرایط ترافیک و حرکت اتومبیلها را پیش بینی کند.»

سرژیو مارکیونه، مدیرعامل شرکت فیات-کرایسلر ضمن دعوت از شرکتهای بزرگ خودروسازی برای همکاری با یکدیگر برای گسترش تکنولوژی در زمینه ارتباط الکترونیکی خودروها و رانندگی هوشمندانه گفت: «در حال حاضر شور و هیجان زیادی درباره تکنولوژی ارتباط الکترونیکی بین اتومبیلها و خودروهای بدون راننده وجود دارد. اما انگار قرار است همه اینها بدون هزینه و تلاش به نتیجه برسد. ولی ما به هدف نهاییمان می رسیم. همزمان بر روی یک پروژه مشخص که می تواند به توسعه و گسترش با بازدهی بالا منجر شود جداگانه سرمایه گذاری خواهیم کرد.»

غایبان بزرگ این نمایشگاه بین المللی، که تا ۲۴ ژانویه به کار خود ادامه خواهد داد شرکتهای خودروسازی چون فراری و یا خودروهای کادیلاکِ جنرال موتورز هستند.

باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا نیز از نمایشگاه بین المللی خودروی دیترویت بازدید خواهد کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد

کوبایی‌ها و نوستالژی جیره‌بندی دوره جنگ سرد؛ حقوقی که به ۲۰ دلار در ماه رسیده و شکمی که گرسنه مانده