کمک سخاوتمندانه ژاپن به فدراسیون بابسلِد جامائیکا

کمک سخاوتمندانه ژاپن به فدراسیون بابسلِد جامائیکا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

گروهی از کارخانجات کوچک در توکیو قرار است سورتمه های تیم ملی بابسلِد (سورتمه سُری) جامائیکا را برای شرکت در بازیهای المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ تامین

آگهی

گروهی از کارخانجات کوچک در توکیو قرار است سورتمه های تیم ملی بابسلِد (سورتمه سُری) جامائیکا را برای شرکت در بازیهای المپیک زمستانی سال ۲۰۱۸ تامین کنند. دو طرف روز یکشنبه از آغاز این همکاری خبر دادند. این در حالی است که گفته می شود ورزشکاران ژاپنی خود قرار است از سورتمه های ساخت آلمان برای شرکت در المپیک استفاده کنند.

کریس استاکس رئیس فدراسیون بابسلد جامائیکا می گوید: «ورزشکاران جامائیکا در میان برندگان مدال بازیهای المپیک ۲۰۱۸ خواهند بود.»

جامائیکا کشوری که در جزایر کارائیب واقع شده و به طبع شهرت و نیز استعداد چندانی در بازیهای زمستانی ندارد، نخستین حضور خود را در المپیک زمستانی در بازیهای کلگری سال ۱۹۸۸ تجربه کرد. این حضور غیرمنتظره و عجیب حتی دستمایه ساخت یک فیلم کمدی به نام «راستا راکت» در هالیوود شد.

سرمایه گذاری و کمک مالی شرکت های ژاپنی ها، سی سال پس از آن واقعه، امکان حضور دوباره تیم بابسلِد جامائیکا را در المپیک زمستانی فراهم کرده است. خرید تجهیزات لازم و پشتیبانی مالی برای انجام جلسات تمرینی از جمله وعده های داده شده از سوی شرکت های ژاپنی به مسئولان ورزشی جامائیکاست.

هدف از این همکاری فراهم کردن زمینه موفقیت در رقابت های انتخابی بازیهای المپیک زمستانی ۲۰۱۸ اعلام شده که قرار است در کره جنوبی برگزار شود.

این حضور درصورت تحقق یافتن شاید منجر به ساخت «راستا راکت ۲» شود. کسی چه می داند؟

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

اردن یک پای فینال جام ملت‌های آسیا؛ شفگتی‌سازی شاگردان حسین عموتا مقابل کره جنوبی

صعود به نیمه‌نهایی با عبور از سامورایی‌ها؛ ایران در بازی بعدی به مصاف قطری‌های میزبان می‌رود

نگرانی مربی و دروازه‌بان تیم ملی ایران از فرصت کم ریکاوری برای بازی مقابل ژاپن