جیانی اینفانتینو برنامه انتخاباتی خود را برای ریاست فیفا اعلام کرد

جیانی اینفانتینو برنامه انتخاباتی خود را برای ریاست فیفا اعلام کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

جیانی اینفانتینو دبیر کل اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و یکی از پنج نامزد ریاست فدراسیون جهانی فوتبال، معتقد است بازگرداندن اعتماد به فیفا یک اصل بدیهی

آگهی

جیانی اینفانتینو دبیر کل اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و یکی از پنج نامزد ریاست فدراسیون جهانی فوتبال، معتقد است بازگرداندن اعتماد به فیفا یک اصل بدیهی است. او روز سه شنبه با انتشار مانیفست انتخاباتی و برنامه خود در صورت به دست گرفتن ریاست فیفا، در بیانیه ای تاکید کرد انجام اصلاحات در ساختار فدراسیون جهانی فوتبال و کلیه تشکیلات وابسته به آن برای آنکه فیفا به سازمانی با ساختار مدرن، معتبر و شفاف تبدیل شود، لازم و ضروری است.

در میان اصلاحات پیشنهاد شده از سوی اینفانتینو می توان به تشکیل یک کمیته جدید اجرایی در راس فیفا، محدودیت در تمدید دوره ماموریت اعضاء، از جمله رئیس فیفا و انتصاب شخصیت های مستقل در بطن کمیته های مختلف اشاره کرد. این پیشنهادها پیش از این نیز از سوی کمیسیون اصلاحات فیفا که اینفانتینو عضو آن است مورد اشاره قرار گرفته بود.

برگزاری جام جهانی در یک منطقه جغرافیایی به شکلی که بازیها همزمان در چند کشور مختلف برگزار شود و نیز رساندن تعداد تیم های شرکت کننده در جام جهانی به چهل تیم از پیشنهاد های خاص اینفانتینو است که بعد از محرومیت موقت میشل پلاتینی نامزدی خود را برای ریاست فیفا اعلام کرد.

او برای به دست گرفتن این سمت باید با چهار نامزد دیگر یعنی شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، توکیو سکسویل تاجر اهل آفریقای جنوبی، شاهزاده علی بن حسین ولیعهد اردن و نایب رئیس سابق فیفا و نیز ژروم شامپاین معاون دبیر کل سابق فیفا رقابت کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴؛ دلارهای نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند