چاشنی سینما در پوشاک مردانه هفته مد میلان

چاشنی سینما در پوشاک مردانه هفته مد میلان
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

در ادامه هفته مد میلان، خانه های مد معروف ایتالیا کلکسیون های مردانه خود را عرضه کردند. آرمانی کلکسیون مردانه جورجیو آرمانی رژه تیم اسکی بازها و

آگهی

در ادامه هفته مد میلان، خانه های مد معروف ایتالیا کلکسیون های مردانه خود را عرضه کردند.

آرمانی
کلکسیون مردانه جورجیو آرمانی رژه تیم اسکی بازها و برف نوردهایی است که لباس هایشان به نازکی فویل های آلومینیمی است و با شلوارهای سیاه سفید و خاکستری جور شده است. جورجیو آرمانی با استفاده از یک فناوری تازه، پارچه ها و مواد مختلف با هم یکی کرده تا جلوه جوانانه در لباس ها ایجاد کند. برش لیزری بعضی از شلوارها، کت های چهارگوش و پیراهن ها بحدی دقیق است که برای پوشیدن در سفینه فضایی هم بی تناسب نیست. تخت کفش ها ضخیم، و کیف ها در اندازه بزرگ و غیر رسمی هستند.

اترو
نمایش کلکسیون کین اترو با فیلمی از طبیعت در پس زمینه شروع شد تا نشان دهد مجموعه پاییز و زمستان سال آینده او برگشت به طبیعت است. اما مضمون روستایی و رومانتیک آن با پارچه های کشمیر، پشم و ژاکارد و شلوارهای جیر عرضه شده است. طراح از پارچه های راه راه ضخیم، چهارخانه و پیچازی استفاده کرده است. کین اترو در پایان نمایش خود بر اهمیت زندگی در هارمونی با طبیعت تاکید کرد.

پرادا
مضمون کلکسیون پرادا در میلان، سفرهای دریایی قدیم است که بازتاب امروزی آن در سفر دریایی انبوه مهاجران دیده می شود. نگاه پرادا به فصل آینده سفر دریایی، دریانوران خوش و بی خیال نیست. میوچا پرادا، طراح مجموعه که حال و هوای کلی لباس ها را غمگین و جدی آفریده گفته است هدفش بازتاب گذشته در رویدادهای امروز است.

آنتونیو ماراس
مانند همیشه، آنتونیو ماراس از زادگاهش، جزیره ساردینیا و این بار از روستای کوچک سن سالوادور که محل فیلمبرداری وسترنهای معروف به اسپاگتی است الهام گرفته است. او با بهره بردن از مضمون کابوی مجموعه ای جذاب شامل پیراهن های چهارخانه که با گلدوزی هنری، کت و شلوار های چهارخانه، کت خز دار، سرهمی جین و کت های چرمی ریشه دار آفریده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟