دیدار جرمی کوربین با مهاجران در کاله

دیدار جرمی کوربین با مهاجران در کاله
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر بریتانیا، روز جمعه از محل اقامت پناهجویان در بندر کاله واقع در شمال فرانسه بازدید کرد و از مقامات کشورهای اروپایی خواست

آگهی

جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر بریتانیا، روز جمعه از محل اقامت پناهجویان در بندر کاله واقع در شمال فرانسه بازدید کرد و از مقامات کشورهای اروپایی خواست تا راه چاره ای برای این مهاجران بیابند.

این بازدید یک روز پس از پذیرش چهار جوان سوری پناهجو از سوی بریتانیا انجام شد. این پناهجویان قصد داشتند به بستگانشان در لندن بپیوندند.

آقای کوربین در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: «ما باید همه توانمان را به کار گیریم. همه کشور ها در اروپا از جمله بریتانیا برای یاری به این کودکان و این مردم باید تلاش کنند. این کودکان می خواهند بیاموزند و زندگیشان را توسعه دهند؛ می خواهند به نفع همه ما در جامعه سهم داشته باشند. به طور حتم این پیامی ساده و انسانی است که ما می توانیم دریافت کنیم و من می خواهم از همه داوطلبانی که اینجا برای کمک هستند، قدردانی کنم.»

همزمان، جمعی بالغ بر ۲ هزار تن در کاله در حمایت از پناهجویانی که به امید رسیدن به بریتانیا در جنگل های این شهر بندری چادر زده اند، راهپیمایی برپا کردند.

عُمر یکی از مشارکت کنندگان در این راهپیمایی است که از پاریس به کاله آمده است. وی می گوید: «بودن در اینجا مهم است. این راهپیمایی در حمایت از مهاجران در هر جای اروپا به ویژه در کاله است. این حمایت از کسانی است که از جنگ و فجایع زیست محیطی گریخته اند؛ چراکه برخی هم به دلیل مسائل زیست محیطی پناهجو شده اند.»

تخمین زده می شود که حدود ۴ هزار مهاجر در کاله بدون برخورداری از حداقل امکانات زندگی، در انتظار فرصتی برای ورود به مرزهای بریتانیا هستند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بافتنی‌های پشمی مادربزرگ ۹۴ ساله و شگفتی‌هایش

نخستین حضور عمومی پادشاه بریتانیا بعد از اعلام ابتلا به سرطان

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟