مناظره نامزدهای ریاست فیفا لغو شد

مناظره نامزدهای ریاست فیفا لغو شد
Copyright 
نگارش از Mohsen Salehi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مناظره پنج نامزد انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، قرار بود روز چهارشنبه در پارلمان اروپا برگزار شود؛ اما انصراف علی بن حسین، شاهزاده

آگهی

مناظره پنج نامزد انتخابات ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، قرار بود روز چهارشنبه در پارلمان اروپا برگزار شود؛ اما انصراف علی بن حسین، شاهزاده اردنی و توکیو سکسوِیل از آفریقای جنوبی موجب لغو این برنامه شد.

جانی اینفانتینو، کاندیدای ایتالیایی-سوئیسی، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه از بحرین و ژروم شامپاین فرانسوی دیگر نامزدهای جانشینی سپ بلاتر هستند.

مارک تارابیلا، نماینده بلژیکی پارلمان اروپا درباره لغو این مناظره گفت: «خوب است که تعداد نامزدها زیاد است، ولی شوربختانه برای مناظره به اینجا نیامدند و تنها بیست و چهار ساعت مانده به آغاز مناظره به ما اطلاع دادند. این فرصت مناسبی برای فیفا بود تا تصویر خدشه دار شده سال های اخیر خود را ترمیم کند.»

در این میان ژروم شامپاین، تنها کسی بود که برای گفتگو با نمایندگان پارلمان به بروکسل رفت.

او اظهار داشت: «جهان فوتبال مصمم است تا اصلاحات لازم و ضروری را انجام دهد و فصلی نو را آغاز کند. این انتخابات مهم است. برای مدیریت جهان فوتبال و همچنین از بین بردن نابرابری، به یک فیفای قدرتمند احتیاج داریم. اگر همین مسیر را برویم فوتبال در آفریقای جنوبی و آمریکای مرکزی و جنوبی به حاشیه رانده خواهد شد.»

انتخابات ریاست فیفا روز ۷ اسفند برگزار می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شکست طرفداران روسیه در انتخابات کرواسی؛ محافظه‌کاران پیروز نیاز به ائتلاف با راست افراطی دارند

آغاز انتخابات پارلمانی در کرواسی؛ رئیس جمهور منتقد اروپا در سودای نخست‌وزیری است

جنجال فرهنگی در لهستان؛ مشق شب دانش‌آموزان حذف می‌شود