جشن استقبال از قهرمانان تیم فوتبال آمریکایی دنور برانکوز

جشن استقبال از قهرمانان تیم فوتبال آمریکایی دنور برانکوز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

صدها هزار نفر از طرفداران تیم فوتبال آمریکایی دنور برانکوز روز سه شنبه در خیابانهای دنور، مرکز ایالت کلرادو جمع شدند تا از بازیکنان تیمشان که در

آگهی

صدها هزار نفر از طرفداران تیم فوتبال آمریکایی دنور برانکوز روز سه شنبه در خیابانهای دنور، مرکز ایالت کلرادو جمع شدند تا از بازیکنان تیمشان که در پنجاهمین دور از بازیهای لیگ ملی فوتبال آمریکایی مشهور به سوپرباول به قهرمانی رسیده بودند، استقبال کنند.

در برنامه رژه بازیکنان، ستارگانی همچون وان میلر، بازیکن پست لاین بکر که عنوان کارآمدترین بازیکن دیدار فینال را گرفت و پیتون منینگ، ستاره پست کوارتربک نیز حضور داشتند.

پیتون منینگ با این پیروزی، به اولین بازیکنی تبدیل شد که در تاریخ مسابقات سوپر باول، دو بار و در دو تیم مختلف به قهرمانی رسیده است.

پیتون منینگ در مقابل طرفدارانش گفت: «من هم تیمی های فوق العاده ای داشتم و فضای بسیار خوبی در رختکن حاکم بود. وان میلر پیش از این با این انسجام تیمی آشنا بود. انسجامی که باعث می شد همه برای هم بجنگند تا برنده شویم و چنین فضایی در تمام دوران مسابقات فصل حاکم بود. بنابراین من شانس بزرگی داشتم که با چنین هم تیمی های فوق العاده ای در این ماجراجویی بزرگ شرکت کنم.»

در رقابت فینال این بازیها که یکشنبه گذشته برگزار شد، دنور برانکوز با شکست دادن تیم «کارولینا پنترز» با نتیجه ۲۴ بر ۱۰ برای سومین بار در «ان اف ال» یا لیگ ملی فوتبال آمریکایی به قهرمانی رسید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

نخستین دوره جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۵ با شیوه جدید و حضور ۳۲ تیم در آمریکا برگزار می‌شود

تیم ایران با شکست مقابل آمریکا از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حذف شد