ایزابل هوپر بر فرش قرمز برلیناله

ایزابل هوپر بر فرش قرمز برلیناله
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

ایزابل هوپر، ستاره مشهور سینمای فرانسه در روز سوم جشنواره فیلم برلین، برلیناله پا بر فرش قرمز گذاشت. این بازیگر ۶۲ ساله در آخرین نقش آفرینی خود در

آگهی

ایزابل هوپر، ستاره مشهور سینمای فرانسه در روز سوم جشنواره فیلم برلین، برلیناله پا بر فرش قرمز گذاشت. این بازیگر ۶۲ ساله در آخرین نقش آفرینی خود در فیلمی به نام «آینده» اثر میا هانسن لاو، نقش زن روشنفکری را بازی می کند که در عین حال زندگی عادی خود را با شوهر و فرزندانش دارد.

او درباره نقش خود می گوید: «این شخصیت با آن که در دنیای اندیشه زندگی می کند، جوانی جاودانه ای را همراه خود دارد. او فلسفه درس می دهد و دست آخر از همین کار هم نیروی پیشرفت در زندگی را به دست می آورد.»

کارگردان ۳۵ ساله این فیلم تاکنون جوایز زیادی برای فیلم های خود به دست آورده است. او از جمله در سال ۲۰۰۹ برنده جایزه نوعی نگاه جشنواره کن شد و فیلم او امسال از بخت های خرس طلایی برلین در بخش مسابقه بین الملل به حساب می رود.

ولفگانگ اشپیندلر، خبرنگار یورونیوز در محل جشنواره برلین می گوید: «فرانسه امسال با دو فیلم در بخش مسابقه بین الملل، بخت بلندی برای کسب خرس بلورین دارد. به جز «آینده» فیلم دیگری از فرانسه نیز در این مسابقه شرکت دارد که کارگردان باسابقه فرانسوی آندره تشنینه آن را ساخته و ساندرین کیمبرلن در آن نقش آفرینی می کند. حالا ببینیم آیا یک فیلم فرانسوی برنده خواهد بود یا نه.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تصاویری از پدیکور فیل‌های باغ‌وحش کلن در آلمان

خودداری از کمک به برده ایزدی ۵ ساله در عراق؛ محکومیت عضو سابق داعش در آلمان تائید شد

اوج دوباره راست افراطی در آلمان چگونه رخ داد؟