کنسرت «عقابهای مرگ» در پاریس با حضور بازماندگان حمله تروریستی باتاکلان

کنسرت «عقابهای مرگ» در پاریس با حضور بازماندگان حمله تروریستی باتاکلان
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

سه ماه بعد از فاجعه باتاکلان در پاریس، گروه موسیقی راک «عقاب های مرگ» سه شنبه شب در سالن المپیای پاریس روی صحنه خواهد رفت. حدود دو هزار نفر بلیط این

آگهی

سه ماه بعد از فاجعه باتاکلان در پاریس، گروه موسیقی راک «عقاب های مرگ» سه شنبه شب در سالن المپیای پاریس روی صحنه خواهد رفت. حدود دو هزار نفر بلیط این کنسرت را خریده اند و اولویت خرید، با بازماندگان قربانیان سالن کنسرت باتاکلان پاریس است.

یک شهروند فرانسوی می گوید: «البته که آن فاجعه در ذهن ماست اما بهر حال زندگی ادامه دارد. خیلی خوب است که آنها دوباره کنسرت می دهند، زندگی باید ادامه پیدا کند.»

دیگری می گوید: «من هم شنیده ام که همه بازماندگان آن فاجعه به کنسرت امشب دعوت شده اند و به نظر من این فوق العاده عالی است. کسانی که می خواهند به این کنسرت برگردند واقعا شجاعند و این اقدامی است که در حال حاضر باید صورت بگیرد.»

حدود ۳۰۰ پلیس در محل برگزاری کنسرت مستقر شده اند و برای کمک به بازماندگانی که خواهان شرکت در این کنسرت هستند حدود ۳۰ روانشناس در محل حضور خواهند داشت.

جسی هیوز خواننده گروه راک «عقابهای مرگ» در مصاحبه ای گفت: «من هیچ کابوسی نمی بینیم و خوب می خوابم اما وقتی بیدار می شوم چیزهایی می بینم شبیه کابوس. فکر می کردم که صحبت درباره آن فاجعه شرایط را آسانتر کند و این چیزها را از درونم بیرون بریزد و شرایط روحی مرا از این شکلی که هستم، بهتر کند، اما اینطور نشد. واقعا اتفاق جدیدی بود و هیچ تجربه ای برای کمک به رفع آن وجود ندارد فقط امیدوارم که همه این حالتها از بین برود.»

اجرای این گروه در «المپیا» اولین کنسرت «عقابهای مرگ» در فرانسه پس از حملات ۱۳ نوامبر سال گذشته در پاریس است که باعث کشته شدن ۸۹ نفر در سالن موسیقی باتاکلان شد. گروه عقابهای مرگ وعده داده اند که اولین گروهی باشند که بار دیگر در سالن باتاکلان کنسرت برگزار کنند. سالن باتاکلان احتمالا در پایان سال بازگشایی خواهد شد.

حملات ۱۳ نوامبر سال گذشته در چند نقطه از شهر پاریس که منجر به کشته شدن ۱۳۰ نفر شد توسط گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) طراحی و اجرا گردید و بیشتر قربانیان این حملات تروریستی در سالن کنسرت باتاکلان کشته شدند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتقال مهاجران برای «پاکسازی» پاریس در آستانه المپیک خشم شهرداران فرانسه را برانگیخت

مسابقه کارکنان رستوران‌های پاریس برای حمل سریع سینی سفارش مشتری‌ها برگزار شد

برای اولین بار در جهان؛ فرانسه حق سقط جنین زنان را در قانون اساسی خود گنجاند