پیمان شنگن در خطر؛ اتریش کنترل مرزی اش را افزایش می دهد

پیمان شنگن در خطر؛ اتریش کنترل مرزی اش را افزایش می دهد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

اتریش در حال آماده شدن برای افزایش کنترل مرزی در مسیر اصلی حرکت پناهجویانی است که از طریق بالکان می خواهند خود را به آلمان برسانند. اقدامی که می

آگهی

اتریش در حال آماده شدن برای افزایش کنترل مرزی در مسیر اصلی حرکت پناهجویانی است که از طریق بالکان می خواهند خود را به آلمان برسانند. اقدامی که می تواند تهدیدی برای پیمان شنگن به حساب آید و زنگ پایان این پیمان را به صدا درآورد.

ساکنان نقاط مرزی اتریش و مقامات صنعت حمل و نقل از کنترل مرزها توسط مقامات اتریش نگرانند. الکساندر کلاچسکا، از مسولان یک شرکت حمل و نقل در اتریش می گوید: « برای ما و اقتصاد حمل و نقل اتریش، بدترین سناریو این است که مرزهای شنگن پیرامون اتریش بسته شود. این اقدام می تواند روزانه هزینه ای بالغ بر ۸ میلیون و دویست هزار یورو برای ما داشته باشد.»

اتریش اکنون پست کنترل مرزی در مرز اشپیلد فیلد در مرز اسلونی ایجاد کرده است و قصد دارد ۱۲ نقطه مرزی خود با کشورهای پیرامونش را تحت کنترل قرار دهد.

وزیر کشور اتریش گفته است که مقامات مرزی می توانند بر اساس یک سهمیه روزانه مانع عبور بی ضابطه پناهجویان از مرز اتریش شوند ولی تعداد این سهمیه روزانه را مشخص نکرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بحران مهاجرت و احتمال بازنگری در پیمان شنگن

«هیولای آمشتتن» که ۲۴ سال به دختر اسیرش تجاوز کرده بود به زندان عادی منتقل می‌شود

«ارکستر سبزیجات» در وین؛ اجرای موسیقی با سازهایی که هویج و بادمجان هستند