روحانی: صف‌های طولانی پای صندوق‌های رای راه را برای رونق اقتصادی فراهم خواهد کرد

روحانی: صف‌های طولانی پای صندوق‌های رای راه را برای رونق اقتصادی فراهم خواهد کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
آگهی

رئیس جمهوری ایران، روز شنبه با دعوت مجدد شهروندان به مشارکت گسترده در انتخابات هفتم اسفند گفت: صف‌های طولانی‌تر و مشارکت گسترده‌تر پای صندوق‌های آرا راه را برای رونق اقتصادی، جذب سرمایه و فعالیت و اشتغال جوانان ما فراهم خواهد کرد.

آقای روحانی که در گردهمایی «کارگران و آینده اقتصاد ایران» سخنرانی می‌کرد با تاکید بر تاثیر منطقه‌ای و بین المللی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: «همه کشورهای منطقه چشم به انتخابات هفت اسفند ایران دوخته‌اند، ملت ما نخواهد گذاشت کلام رهبری روی زمین بماند.» وی از نمایندگان شورای نگهبان خواست تا زمان لازم را برای رای مردم تا هر زمانی که طول بکشد در نظر بگیرند.

به گزارش ایرنا حسن روحانی با اشاره به هشدارهای انتخاباتی رهبر ایران گفت: «کسانی را انتخاب کنیم که دغدغه آن‌ها رونق اقتصادی و اشتغال جوانان است. باید کسانی را انتخاب کنیم که در فکر صادرات و رشد صادرات غیرنفتی هستند. باید کسانی را انتخاب کنیم که به فکر رشد اقتصادی این کشور و دارای قدرت مبارزه با رکود باشند. به تعبیر رهبر معظم انقلاب آنهایی را که دلبسته انقلاب و دلباخته ملت بوده و از توطئه‌های دشمن آگاه هستند، انتخاب کنیم.» وی که خود از نامزدان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است گفت: «می‌خواهیم نمایندگانی را انتخاب کنیم که بتوانند در شرایط روز مبادا، بهترین فرد را برای رهبری این کشور و نظام برگزیند. رهبری که دارای آن همه مسئولیت سنگین برای ملت ایران و امت اسلامی است.»

او با دعوت شهروندان ایرانی به اتحاد از آنان خواست تا قدر کشور، نعمت‌های مادی و معنوی، امنیت و رهبری و انسجام ایران را بدانند.

گردهمایی «کارگران و آینده اقتصاد ایران» که توسط نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، مورد حمایت گسترده خانه کارگر قرار گرفت. نام علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر و نماینده مجلس شورای اسلامی، در لیست‌های انتخاباتی اصلاح طلبان و گروهی از اصولگرایان قرار دارد.

در حالی که ائتلاف بزرگ اصولگرایان، با تمرکز بر «ناتوانی دولت در حل مشکلات اقتصادی» با شعار «معیشت، امنیت و پیشرفت» لیست‌های انتخاباتی خود را در سراسر ایران منتشر کرده است، اصلاح طلبان و گروه‌های نزدیک به دولت، توافق هسته‌ای و بهبود وضعیت ایران در عرصه بین المللی را دستاوردهای اصلی کابینه حسن روحانی و گام نخست برای بهبود شرایط اقتصادی توصیف می‌کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آمریکا و بریتانیا تحریم‌های جدیدی را علیه برنامه پهپادی جمهوری اسلامی ایران وضع کردند

پایگاه‌های نظامی در دل کوه تا پالایشگاه‌ها؛ اسرائیل کدام هدف را برای ضربه به ایران انتخاب می‌کند؟

ادعای مقام ایرانی: سفیر سوئیس در شب حمله به اسرائیل به‌جای وزارت خارجه به سپاه احضار شد