«واقعیت مجازی» موضوع اصلی کنگره جهانی تلفن همراه بارسلون

«واقعیت مجازی» موضوع اصلی کنگره جهانی تلفن همراه بارسلون
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کنگره جهانی تلفن همراه در شهر بارسلون اسپانیا روز دوشنبه درهای خود را برروی عموم گشود. در این کنگره مدلهای جدید تلفنهای همراه شرکت سامسونگ یعنی

آگهی

کنگره جهانی تلفن همراه در شهر بارسلون اسپانیا روز دوشنبه درهای خود را برروی عموم گشود. در این کنگره مدلهای جدید تلفنهای همراه شرکت سامسونگ یعنی گالکسی اس ۷ و اس ۷ اج به نمایش درآمدند. در این مدلها نوآوری قابل توجهی به چشم نمی خورد.

گسترش نسل پنجم شبکه تلفنهای همراه «۵ جی» نیز از دیگر موضوعات مهم این کنگره جهانی است.

کارولینا میلانزی، رییس بخش تحقیقات شرکت «کانتر» گفت: «امروز همه صاحب یک تلفن همراه هوشمند هستند. بنابراین فروشندگان و تولیدکنندگان باید سعی کنند این موضوع را بفهمند که مشتریان برای چه نوآوری هایی حاضرند پول خرج کنند.»

مارک زاکربرگ، بنیانگذار شبکه اجتماعی فیسبوک پیش از آغاز بکار رسمی این کنگره از همکاری فیسبوک با شرکت سامسونگ در بخش «واقعیت مجازی» و توسعه تکنولوژی مربوط به آن خبر داد.

رییس بخش تحقیقات شرکت کانتر در ادامه می گوید: «موضوعی که برای من جالب بود اینست که این تکنولوژی مخصوص بازیهای کامپیوتری و ورزشهای مخاطره آمیز، مثلا برای تصویربرداری از یک پرش بانجی و یا چتربازی نیست. مارک زاکربرگ از برنامه خود برای ضبط اولین گامهای دخترش با دوربین ۳۶۰ درجه ای خبر داد.»

شرکت «اچ تی سی» در این کنگره از عینکهای هوشمند خود پرده برداشت. قیمت این عینکها حدود ۸۰۰ دلار اعلام شده که از عینکهای «اوکولوس ریفت»، کمپانی وابسته به فیسبوک گرانتر خواهد بود. عینکهای اوکولوس ریفت در حال توسعه هستند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد

کوبایی‌ها و نوستالژی جیره‌بندی دوره جنگ سرد؛ حقوقی که به ۲۰ دلار در ماه رسیده و شکمی که گرسنه مانده