تدابیر امنیتی شدید در نظر گرفته شده برای مسابقات یورو ۲۰۱۶

تدابیر امنیتی شدید در نظر گرفته شده برای مسابقات یورو ۲۰۱۶
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

یکصد روز مانده تا برگزاری جام ملتهای اروپا (یورو۲۰۱۶) در فرانسه، مسئولان برگزاری مسابقات از طرح ها و تدابیر شدید امنیتی اندیشیده شده در جریان

آگهی

یکصد روز مانده تا برگزاری جام ملتهای اروپا (یورو۲۰۱۶) در فرانسه، مسئولان برگزاری مسابقات از طرح ها و تدابیر شدید امنیتی اندیشیده شده در جریان مسابقات خبر می دهند.

حملات تروریستی سال گذشته در پایتخت فرانسه سبب شده است تا مسابقات فوتبال یورو ۲۱۰۶ تحت پوشش امنیتی بسیار بالایی برگزار شود.

ژاک لامبر رئیس کمیته برگزار کننده این مسابقات، شناسایی و مهار تهدیدهای تروریستی را از جمله اولویت های اصلی خود و گروه کاری اش توصیف و تاکید کرده است که در طراحی و اجرای تدابیر سخت امنیتی وسواس و دقت زیادی به خرج داده اند: «در اطراف استادیوم ها دو ایستگاه متوالی بازرسی وجود خواهد داشت. تماشاگران تنها از یک ورودی و پس از بازرسی بدنی داخل می شوند. اینجا دو محیط امنیتی وجود دارد. یعنی وقتی شما به استادیوم می رسید پس از نشان دادن بلیط از هر دو عبور می کنید و بازرسی بدنی می شوید.»

به طور متوسط حدود نهصد مامور امنیتی قرار است وظیفه حراست و حفاظت از هر استادیوم را بر عهده گیرند. اگر به این تعداد بیش از دویست فرد داوطلب و نیز هشتاد پزشک را که برای مراقبت های اورژانسی درنظر گرفته شده بیافزاییم، تدابیر امنیتی استادیوم ها سی درصد شدید تر از وضعیت عادی خواهد بود.

بیست و چهار تیم شرکت کننده در مرحله نهایی یورو ۲۰۱۶ از دهم ژوئن به مدت یکماه در ده استادیوم مختلف کشور فرانسه با یکدیگر به رقابت می پردازند. حدود دو و نیم میلیون تماشاگر این مسابقات را از نزدیک دنبال خواهند کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بازگشت روماریو به زمین فوتبال؛ ستاره برزیلی هم‌بازی پسرش می‌شود

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند