پیروزی ترامپ و امیدواری کروز در سه شنبه بزرگ

پیروزی ترامپ و امیدواری کروز در سه شنبه بزرگ
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دونالد ترامپ با تکیه بر موفقیتهایی که در رقابت با هم حزبی های جمهوریخواه خود در انتخابات درون حزبی سه شنبه بزرگ آمریکا به دست آورد، از هم اکنون حملات

آگهی

دونالد ترامپ با تکیه بر موفقیتهایی که در رقابت با هم حزبی های جمهوریخواه خود در انتخابات درون حزبی سه شنبه بزرگ آمریکا به دست آورد، از هم اکنون حملات لفظی به جدی ترین رقیب خود از حزب دموکرات یعنی هیلاری کلینتون را آغاز کرده است.

وی در سخنرانی سه شنبه خود در فلوریدا گفت: «من سخنرانی هیلاری را شنیدم که می گفت سطح دستمزدها و همه چیز دیگر پایین است، همه چیز بد است و ما درستش می کنیم. مدتهاست که او بر سر کار است. می خواهم بگویم که اگر او تاکنون درست عمل نکرده، چهار سال دیگر هم درست نخواهد شد، بلکه اوضاع بدتر و بدتر هم خواهد شد. او می خواهد دوباره از آمریکا یک کلیت جدید بسازد و من می خواهم بدانم این کلیت چیست. “بزرگی را به آمریکا بازگرداندن” خیلی بهتر از “اتحاد همه آمریکا“ست.»

تد کروز، نامزد دیگر از حزب جمهوریخواه از سایر رقبای خود خواست تا استعفا داده و عرصه را برای رقابت خودش و دونالد ترامپ باز بگذارند. او با اشاره غیر مستقیم به هتاکی و درشت گویی دونالد ترامپ، از رأی دهندگان آمریکایی خواست به کسی که به گفته او مردم از شنیدن حرفهایش در حضور بچه ها خجالت می کشند، رأی ندهند.

بر خلاف دو نامزد دیگر حزب جمهوریخواه مارکو روبیو آخرین بخت خود برای ماندن در صحنه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را از دست رفته می بیند. او تنها در ایالت مینه سوتا توانست از رقیبان خود بالاتر بایستد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سه شنبه بزرگ و دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواه

دونالد ترامپ: ایران در زمان من می‌توانست به پیمان ابراهیم و عادی‌سازی روابط با اسرائیل بپیوندد

ترامپ: من انتخاب نشوم در آمریکا حمام خون به راه می‌افتد؛ پنس:از ریاست‌جمهوری دوباره او حمایت نمی‌کنم