خلبان اوکراینی زندانی در روسیه، اعتصاب غذای خشک خود را آغاز کرد

خلبان اوکراینی زندانی در روسیه، اعتصاب غذای خشک خود را آغاز کرد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نادیا ساوچنکو خلبان اوکراینی که در مسکو در بازداشت است، اعتصاب غذای خشک خود را آغاز کرد. او به طولانی شدن روند محاکمه اش معترض است. او پیش از این

آگهی

نادیا ساوچنکو خلبان اوکراینی که در مسکو در بازداشت است، اعتصاب غذای خشک خود را آغاز کرد. او به طولانی شدن روند محاکمه اش معترض است.

او پیش از این حدود دو ماه در اعتصاب غذای معمولی بود. در اعتصاب غذای خشک، فرد اعتصاب کننده علاوه بر این که هیچ غذای جامدی نمی خورد، از خوردن هر نوع مایعاتی خودداری می کند.

خانم ساوچنکو از طرف مقامهای قضایی روسیه به دست داشتن در قتل دو روزنامه نگار روس در شرق اوکراین متهم است. این دو خبرنگار با بمباران مستقیم نیروهای اوکراینی کشته شدند.

از زمان بازداشت نادیا ساوچنکو، او از طرف رسانه های اوکراینی به عنوان قهرمان ملی تصویر شده است که برای حفظ استقلال اوکراین می جنگد.

سخنگوی کاخ کرملین دو هفته قبل اعلام کرد که خانم ساوچنکو شامل برنامه تبادل زندانیان بین روسیه و اوکراین نمی شود و باید در روسیه محاکمه شود. این در حالی بود که رئیس جمهوری اوکراین وعده داده بود که بر اساس تفاهم صورت گرفته بین روسیه و اوکراین، خانم ساوچنکو آزاد خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ده‌ها کشته و زخمی در حمله موشکی به چرنیهیف؛اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها گاز اشک‌آور بکار می‌برد

چرا نخست‌وزیر پیشین بریتانیا خواستار انحلال سازمان ملل متحد شد؟

همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید