حضور پررنگ تکنولوژی دیجیتالی در نمایشگاه گردشگری برلین

حضور پررنگ تکنولوژی دیجیتالی در نمایشگاه گردشگری برلین
نگارش از Soroush Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین صحنه نمایش دستاوردهای تکنولوژی و ورود آنها به بخش توریسم است. استفاده از رباطها برای پذیرایی و هدایت گردشگران از

آگهی

نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین صحنه نمایش دستاوردهای تکنولوژی و ورود آنها به بخش توریسم است. استفاده از رباطها برای پذیرایی و هدایت گردشگران از جمله موضوعاتی است که در این نمایشگاه مطرح شده است.

آسترید زاند، سخنگوی این نمایشگاه می گوید: «مطمئنا اینترنت در حال تغییردادن دنیاست. اما زمانی که با دنیای تجارت سر و کار داریم ارتباط حضوری و شخصی افراد اهمیت زیادی دارد. برای همین سامانه ای اینجا داریم که همه یک بار در سال گردهم می آیند و با یکدیگر مبادلات تجاری دارند. در آینده نزدیک نمی توان این رویه را جانشین چیز دیگری کرد.»

«رومانتیک هتل» شرکت آلمانی صاحب حدود ۲۰۰ هتل در اروپا تکنولوژی و استفاده از خدمات اینترنتی را در کار خود توسعه داده است.

مدیرعامل «رومانتیک هتل» می گوید: «در هتلهای رومانتیک هتل تسهیلات مختلف اینترنتی و آنلاین توسعه داده شده که به هتلهای ما این امکان را خواهد داد تا پاسخگوی تقاضاهای روز افزون برای گسترش دیجیتال باشند. این امکانات زمینه را برای مشتریان ما فراهم می کنند تا به سهولت اطلاعات بدست آورند، از قیمتهای مناسب آگاهی یابند و برای خود اتاق رزرو کنند.»

خارج از اروپا بویژه در آمریکای جنوبی نیز بخش گردشگری اکثر کشورها از آخرین تحولات دنیای تکنولوژی و آنلاین برای شناساندن خود استفاده می کنند. پرو از جمله این کشورهاست.

نماینده مدیر گردشگری کشور پرو در نمایشگاه برلین می گوید: «ما تلاش می کنیم که اروپایی ها، آلمانی ها، ایتالیایی ها و یا مردم اسپانیا این موضوع را دریابند که با یک فرهنگ تنها مواجه نیستند. بلکه ما فضا و محیطی بسیار زیبا داریم، خوراک و غذاهای مخصوص خود را داریم.»

شرکت بریتیش ایرویز از جمله کمپانی های هواپیمایی است که از ماه مه سال جاری پروازهای مستقیم بین لندن و لیما، پایتخت پرو را پوشش خواهد داد.

سباستین سام، خبرنگار اعزامی یورونیوز به این نمایشگاه می گوید: «بدون احتساب منازعات سیاسی و یا بحران های اقتصادی، نمایشگاه گردشگری برلین به یکی از رویدادهای کلیدی صنعت گردشگری طی ۵۰ سال گذشته تبدیل شده است. هر سال شاهد شرکت کنندگان جدیدی در این نمایشگاه هستیم. هیچ کشوری خود را از شرکت در این نمایشگاه بزرگ در پایتخت آلمان محروم نمی کند.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هزینه مسکن در کدام کشورهای اروپایی بالاترین است و بیشترین رشد قیمت خانه در کجا رقم خورد؟

ادامه کاهش واردات انرژی به اتحادیه اروپا؛ ارزش گاز وارداتی ۵۲ درصد پایین آمد

کوبایی‌ها و نوستالژی جیره‌بندی دوره جنگ سرد؛ حقوقی که به ۲۰ دلار در ماه رسیده و شکمی که گرسنه مانده