انتخابات منطقه ای در سه ایالت آلمان و تلاش مرکل برای حفظ محبوبیتش

انتخابات منطقه ای در سه ایالت آلمان و تلاش مرکل برای حفظ محبوبیتش
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

حدود سیزده میلیون آلمانی برای شرکت در انتخابات منطقه ای سه ایالت این کشور در روز یکشنبه به پای صندوقهای رای فراخوانده شدند. این انتخابات در سه ایالت

آگهی

حدود سیزده میلیون آلمانی برای شرکت در انتخابات منطقه ای سه ایالت این کشور در روز یکشنبه به پای صندوقهای رای فراخوانده شدند.

این انتخابات در سه ایالت راینلاند-فالتس، زاکس آنهالت و بادن-وورتمبرگ برگزار می شود.

این انتخابات در اوج بحران پناهجویان و در حالی که محبوبیت آنگلا مرکل به دلیل اجازه ورود آنها به آلمان به شدت کاهش یافته برگزار می شود و آزمونی بر جایگاه حزب محافظه کار او موسوم به “اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان“در یک سال و نیم مانده به انتخابات پارلمانی خواهد بود.

خانم مرکل در روزهای اخیر با افزایش میتینگهای انتخاباتی خود بر وظیفه پناهجویان برای ادغام شدن در جامعه آلمان تاکید کرده است.

نظرسنجیها نشان می دهد که حزب جوان ضد یورو این کشور موسوم به “آلترناتیو برای آلمان” یا “جایگزین برای آلمان” که سه سال پیش تاسیس شد، بتواند با کسب 9 تا 19 درصد آراء در این سه ایالت، فاتح این انتخابات باشد.

احزاب سنتی آلمان، این حزب را برای کشورشان شرم آور می دانند و حاضر به همکاری با آن نیستند، به همین دلیل ارتقاء این حزب ممکن است ایجاد ائتلاف منطقه ای میان احزاب دیگر را با مشکل مواجه کند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتخابات منطقه ای در سه ایالت آلمان آزمونی برای سیاستهای مهاجرتی مرکل

عملکرد ملی گرایان حزب «آ اف د» در انتخابات ایالتی، آزمونی برای دولت مرکل

اولاف شولتس نسبت به قدرت‌گیری راست افراطی در انتخابات پارلمانی اروپا هشدار داد