برنارد کازنف: صلاح عبدالسلام در یک دادگاه فرانسوی محاکمه می شود

برنارد کازنف: صلاح عبدالسلام در یک دادگاه فرانسوی محاکمه می شود
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

یکروز پس از عملیات پلیس بلژیک در محله مولنبک که منجر به دستگیری تنها مظنون فراری حملات خونبار پاریس شد، شورای دفاعی فرانسه در کاخ الیزه به ریاست

آگهی

یکروز پس از عملیات پلیس بلژیک در محله مولنبک که منجر به دستگیری تنها مظنون فراری حملات خونبار پاریس شد، شورای دفاعی فرانسه در کاخ الیزه به ریاست فرانسوا اولاند تشکیل جلسه داد.

برنارد کازنو وزیر کشور فرانسه روز شنبه پس از شرکت در نشست شورای دفاعی این کشور در کاخ الیزه به خبرنگاران گفت: «صلاح عبدالسلام در حال حاضر به همراه چهار نفر دیگر در بازداشت قرار دارد و بایست در یک محکمه فرانسوی پاسخگوی اقدامات خود باشد. دستگیری او ضربه ای مهلک به بدنه تشکیلات گروه تروریستی داعش در اروپاست. ما بی هیچ وقفه به مقابله با تروریسم ادامه می دهیم و پیروز خواهیم شد.»

همزمان شارل میشل نخست وزیر بلژیک نیز اعضای شورای ملی امنیت این کشور را به نشستی ویژه فراخواند. او در پایان نشست روز شنبه از تقویت تدابیر امنیتی در این کشور خبر داد: «مبارزه هنوز تمام نشده است. نبرد برای حفظ امنیت و مقابله با هر نوع افراطگرایی و تروریسم همچنان ادامه خواهد داشت. ما بیش از گذشته، توان و ظرفیت های خود را در این راه تقویت خواهیم کرد.»

کارشناسان و مسئولان امنیتی در اروپا امیدوارند با تخلیه اطلاعاتی مظنون و طراح اصلی حملات پاریس بتوانند شبکه های مخفی تروریستی در این قاره را شناسایی و منهدم کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بازداشت صلاح عبدالسلام مولنبک را ملتهب کرد

فرانسه خواهان استرداد صلاح عبدالسلام می شود

پیشینه صلاح عبدالسلام، عامل اصلی حملات مرگبار پاریس