خیابان های بروکسل از حضور شهروندان خالی است

خیابان های بروکسل از حضور شهروندان خالی است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پایتخت بلژیک در اندوه شهروندانی است که بامداد سه شنبه در دو نقطه بر اثر انفجار بمب جان باختند. در همین حال بروکسل فلج شده و خیابان ها از حضور

آگهی

پایتخت بلژیک در اندوه شهروندانی است که بامداد سه شنبه در دو نقطه بر اثر انفجار بمب جان باختند. در همین حال بروکسل فلج شده و خیابان ها از حضور شهروندان خالی است.

تنها چند روز پس از دستگیری صلاح عبدالسلام، مظنون طراحی حملات پاریس در این شهر، اکنون باری دیگر قلب اروپا با حملات خونین تروریستی مواجه است.

یورونیوز نظر تعدادی از شهروندان را درباره این حملات جویا شده است. مرد جوانی می گوید: «این محله کاملا نگران کننده است ولی بروکسل باید زندگی کند و زندگی روزمره اش را ادامه دهد.»

دختری هم بر این باور است که «بسیار سخت است که از این حوادث جلوگیری کرد. چگونه می توان جلوی کسی که جلیقه انفجاری به تن کرده را گرفت.»

یکی از خارجی های مقیم این شهر نیز می گوید: «حتما در اینجا می مانم زیرا مرعوب تروریست ها نمی شوم و جایی نمی روم. همین جا می مانم ولی البته که بعد از این حملات تروریستی بیشتر نگران امنیت شخصی خودم هستم.»

به گزارش جیمز فرنی، خبرنگار یورونیوز در بروکسل «این منطقه اروپایی بروکسل است جایی که نهادهای اتحادیه اروپا در آن واقع شده و معمولا در این ساعت از روز باید مملو از مردم باشد. آنچه اینجا می بینیم در سراسر پایتخت بلژیک دیده می شود.»

دولت از شهروندان خواسته تا در خیابان ها و امکان عمومی حضور نیابند. همچنین بیمارستان سن پی یر که محل انتقال مجروحان است، تقاضای اهدای خون کرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نقشه حملات؛ قلب بروکسل هدف گرفته شد

فرودگاه بروکسل چهارشنبه هم تعطیل می ماند

افزایش تدابیر امنیتی در سطح بین المللی پس از حملات بروکسل