گروه رولینگ استونز پس از اوباما وارد کوبا شد

گروه رولینگ استونز پس از اوباما وارد کوبا شد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بدنبال دیدار تاریخی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا از کوبا، گروه موسیقی راک بریتانیایی رولینگ استونز نیز روز پنجشنبه وارد هاوانا، پایتخت کوبا شد

آگهی

بدنبال دیدار تاریخی باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا از کوبا، گروه موسیقی راک بریتانیایی رولینگ استونز نیز روز پنجشنبه وارد هاوانا، پایتخت کوبا شد.

میک جگر از اعضای این گروه موسیقی گفت: «واضح است که در چند سال گذشته اتفاقی افتاده است، زمان همه چیز را تغییر می دهد، خوشحالم که اینجاییم و مطمئنم شوی فردا عالی خواهد بود، خدای من، آیا شو واقعاً فرداست؟ بهتر است آماده شویم.»

گروه موسیقی راک رولینگ استونز امروز جمعه برای اولین بار به طور زنده و در میان صدها هزار کوبایی و خارجی به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

از حدود یک سال پیش و پس از آنکه واشنگتن و هاوانا اعلام کردند به عادی سازی روابط می پردازند سیل گردشگران به کوبا روان شده است.

یک شهروند کوبا هم گفت: «برقراری ارتباط از طریق موسیقی ای که با آن آشنا نیستند برای جوانان عالی است تا فرهنگ های دیگر را از طریق مقایسه و تبادل آرا و یادگیری بشناسند. کوبایی ها، مخصوصاً جوانان کوبایی پر از انرژی اند.»

گروه رولینگ استونز اعلام کرد در طول دیدار خود از کوبا، لوازم و سازهای موسیقی اهدایی از سوی حامیان مالی را به کوبایی هایی که در عرصه موسیقی فعال اند، اهدا خواهند کرد.

شهروندان کوبایی برای لذت بردن از کنسرت گروه رولینگ استونز بهایی نخواهند پرداخت و ورود آنان به کنسرت بدون بلیت خواهد بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کوبایی‌ها چگونه برای جنگ در اوکراین به استخدام روسیه درمی‌آیند؟

استخدام نیرو برای جنگ علیه اوکراین؛ کوبا از کشف یک شبکه قاچاق انسان به روسیه خبر داد

یافته جدید دانشمندان: بتهوون استعداد ژنتیکی کمی در موسیقی داشته است