پیامهای یادبود حملات بروکسل گردآوری و بایگانی می شوند

پیامهای یادبود حملات بروکسل گردآوری و بایگانی می شوند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

با لغو راهپیمایی بزرگی که بنا بود روز یکشنبه برای همبستگی در برابر تهدیدات تروریستی در بروکسل برگزار شود، کارمندان «بایگانی شهری» به جمع آوری پیام ها

آگهی

با لغو راهپیمایی بزرگی که بنا بود روز یکشنبه برای همبستگی در برابر تهدیدات تروریستی در بروکسل برگزار شود، کارمندان «بایگانی شهری» به جمع آوری پیام ها و نوشته های مردم در میدان بورس این شهر پرداخته اند.

فردریک بوکه، رئیس بایگانی بروکسل، در این باره می گوید: «ما امروز دو مأموریت داریم. اول، سعی کنیم تا جایی که می شود از نوشته ها عکس برداری کنیم، مخصوصاً آنها که امکان انتقالشان وجود ندارد، و بعد تا آنجا که می توانیم نوشته ها و یادداشت های شهروندان را برای بایگانی برداریم، حتی اگر به خاطر باران دیشب خیس شده باشند.»

مارینا کرال، دانشجوی ساکن بروکسل نیز درباره حال و هوای این میدان می گوید: «از همان روز اول، همه برای بزرگداشت صلح و خشونت پرهیزی خودشان را به این میدان می رساندند و تمام هفته این روند ادامه داشت. من هرروز از اینجا رد می شوم، عصرها همیشه پر از آدمهایی بود که فقط یک خواسته داشتند، این که آدمها دست از کشتن یکدیگر بردارند.»

لغو راهپیمایی روز یکشنبه به دنبال درخواست وزیر کشور بلژیک و شهردار بروکسل صورت گرفت که به دلیل تهدیدات امنیتی خواهان به تعویق افتادن این برنامه شده بودند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عامل کشتن دو شهروند سوئدی در بروکسل در پی تیراندازی پلیس بلژیک کشته شد

چرا قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی برای اتحادیه اروپا و بریتانیا آسان نیست؟

روسیه از انجام «عملیات ضد تروریستی» در داغستان خبر داد