ترامپ در حمایت از رئیس ستاد انتخاباتی اش: این اتهامی غیرمنصفانه است

ترامپ در حمایت از رئیس ستاد انتخاباتی اش: این اتهامی غیرمنصفانه است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

انتشار ویدئوی مربوط به ضرب و جرح یک خبرنگار توسط رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ واکنش کاندیداهای دیگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در پی داشت

آگهی

انتشار ویدئوی مربوط به ضرب و جرح یک خبرنگار توسط رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ واکنش کاندیداهای دیگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را در پی داشت.

دونالد ترامپ از داوطلبان نامزدی حزب جمهوریخواه ضمن حمایت از رئیس ستاد انتخاباتی خود، احضار وی از سوی پلیس فلوریدا در دادگاه را اقدامی غیرمنصفانه عنوان کرد. به گزارش پلیس در صورتی که اتهام وارده بر کوری لواندووسکی، در دادگاه ثابت شود، او با مجازات حداکثر یکسال زندان مواجه خواهد شد.

وی در واکنش گفت: «با نگاهی به گل ویدئوی ضبط شده میتواند فهمید که تا چه اندازه غیرمنصفانه است. او فرد خوبی است و چنین اتهامی درباره او اصلاقابل قبول نیست. قبل از هرگونه اقدامی از سوی لواندووسکی این خبرنگار بود که به سمت من آمد و او تنها می خواسته فاصله ای بین من و او ایجاد کند زیرا در واقع کنفرانس خبری تمام شده بود.»

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا و داوطلب دموکرات نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: «من هیچ توضیحی درباره چنین موضوعی ندارم اما به نظرم در نهایت آقای ترامپ مسئول چنین اتفاقاتی است.»

انتشار این ویدئو واکنش جان کاسیچ، دیگر داوطلب جمهوری خواه را نیز در پی داشت: «من این فرد را نمی شناسم و نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاده است. آنچه متوجه شدم این است که او با کسی برخورد داشته و این یک رفتار کاملا نامناسب است و به جای این خبرنگار می توانست یکی از دختران من باشد.»

تد کروز، از دیگر جمهوری خواهان شرکت کننده در رقابت های انتخاباتی نیز در واکنش این اقدام را اساس و مبنای کمپین انتخاباتی ترامپ دانست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ بازداشت شد

دونالد ترامپ: ایران در زمان من می‌توانست به پیمان ابراهیم و عادی‌سازی روابط با اسرائیل بپیوندد

ترامپ: من انتخاب نشوم در آمریکا حمام خون به راه می‌افتد؛ پنس:از ریاست‌جمهوری دوباره او حمایت نمی‌کنم