اقتصاد مقاومتی و برجام ۲ به چه معناست؟ گفتگو با مهرداد عمادی و عباس عبدی

اقتصاد مقاومتی و برجام ۲ به چه معناست؟ گفتگو با مهرداد عمادی و عباس عبدی
Copyright 
نگارش از Hossein Alavi
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied
آگهی

پس از انتخابات هفتم اسفندماه و موفقیت طرفداران سیاست‌های دولت روحانی، بحث اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر جمهوری اسلامی بار دیگر مطرح شد. در مقابل، حسن روحانی بر ضرورت توسعه سیاسی و اقتصادی بر اساس تعامل با جامعه جهانی و استقبال از سرمایه‌گذاری خارجی تاکید کرد. رئیس جمهور تا آنجا پیش رفت که با الهام از توافق هسته‌ای (برجام)، از ضرورت اجرای برجام ۲ در داخل کشور برای تآمین وحدت ملی و حرکت به سوی اقتصاد درهای باز سخن گفت. ابعاد اختلاف بر سر دو مفهوم اقتصاد مقاومتی و برجام ۲ که از نوروز امسال شدت گرفته تا چه حد است و نزاع سیاسی پشت آن چیست؟

در برنامه هفتگی «همراه با یورونیوز»، پنجشنبه ۱۲ فروردین ماه، این پرسش را همراه با دیدگاه‌های شما مخاطبان، با کارشناسان مهمان برنامه، عباس عبدی تحلیلگر سیاسی در تهران و دکتر مهرداد عمادی کارشناس اقتصاد در لندن، در میان گذاشتیم.
این برنامه را ببینید.

همچنین می‌توانید نسخه شنیداری این برنامه را بشنوید:

برنامه «همراه با یورونیوز» هر پنجشنبه منعکس کننده نظرات کاربران و مخاطبان یورونیوز در مورد مسائل مهم روز است. این برنامه از طریق گوگل هنگ‌اوتز ضبط و به طور زنده در یوتیوب و وب‌سایت یورونیوز پخش می‌شود. برای شرکت در این برنامه صفحه‌های اجتماعی یورونیوز در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید و یا با نشانی ایمیل hamrah@euronews.com تماس بگیرید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انقضای تحریم‌های موشکی؛ ایران در تلاش برای «اثبات اقتدار»، آمریکا و متحدان به دنبال حفظ «محدودیت‌ها»

آمریکا خواهان کاهش تنش با ایران است؟ یا گزینه «خرید زمان» مطرح است؟

رئیس روابط با ایران پارلمان اروپا به یورونیوز: راه حل مشکلات ایران در داخل کشور است