بخت های قهرمانی در مسترز آگوستا

بخت های قهرمانی در مسترز آگوستا
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

رقابت های مسترز آگوستا، یکی از چهار کارزار اصلی گلف دنیا از روز پنجشنبه در آمریکا آغاز می شود. آزمونی جدی برای گلفبازان برتر دنیا و شاید فرصتی نادر

آگهی

رقابت های مسترز آگوستا، یکی از چهار کارزار اصلی گلف دنیا از روز پنجشنبه در آمریکا آغاز می شود. آزمونی جدی برای گلفبازان برتر دنیا و شاید فرصتی نادر برای تبلور استعدادها.

در میان شانس های قهرمانی، روری مک ایلروی، شماره سه فعلی گلف دنیا، تنها نامزدی است که در این فصل درهیچ مسترزی به قهرمانی نرسیده است.

زاج جانسون که در سال ۲۰۰۷ رقابتهای آگوستا را به نام خود ثبت کرده، سال گذشته هم در اوپن بریتانیا به مقام قهرمانی رسید. او امسال هم به قهرمانی امیدوار است و می گوید: «می دانید که من دیشب بعد از مدتها جام قهرمانی ام را دوباره دیدم. باید تلاش کنم و آنرا به آقای دیگری که ژاکت سبز مسابقات را در نهایت به تن می کند، نشان دهم که قاعدتا بعید است. از تاریخ زیاد سردر نمی آورم ولی فکر نمی کنم این چیزی باشد که اغلب شاهدش باشیم.»

جردن اسپیث، مدافع عنوان قهرمانی و مرد شماره ۲ فعلی گلف دنیا را هم باید در کنار جیسون دِی، مرد شماره ۱ گلف دنیا، از بخت های مسلم قهرمانی در این دوره آگوستا دانست.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

گلف؛ کت سبز مسترز آگوستا را امسال چه کسی به تن می کند؟

قهرمانی هادی چوپان در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴؛ «اسطوره کودکی من بودی و الان هر دو برای دنیا قهرمانیم»

نخستین دوره جام جهانی باشگاه‌ها در سال ۲۰۲۵ با شیوه جدید و حضور ۳۲ تیم در آمریکا برگزار می‌شود